Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 1 a 20 di 32
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Approccio strategico alla produzione: Oltre la produzione snella 2002 C. SIMONI
L’impatto del commercio elettronico business-to-consumer sulla logistica distributiva, con particolare riferimento alla logistica “dell’ultimo miglio” 2002 C.Simoni
Enhancing Competitive Advantage Overtime – The Case of the Italian Fashion Industry 2002 S.Rabino; C.Simoni; L.Zanni
Mastering the dynamics of apparel innovation 2003 C.Simoni
Innovazione e conoscenza nelle imprese distrettuali: traiettorie evolutive del Made in Italy alla luce dell’esperienza aretina 2005 C.Simoni; L.Zanni
Profili controversi del rapporto tra l'artigiano e il fallimento nella giurisprudenza toscana della cassazione e della consulta 2005 R. Passeri; L. Quagliotti; C. Simoni
Drivers of New Product Success in the Italian Sport Shoe Cluster of Montebelluna 2005 C.Ciappei; C.Simoni
Strategic Brand Management in Italian Fashion Companies: A Consistent Brand Identity Development and Communication Model 2005 S.Rabino; C.Simoni; L.Zanni
Entrepeneurship and higher education: The University of Florence (Italy) case. 2006 C. VALLINI; C. SIMONI
I comportamenti imprenditoriali nel distretto orafo aretino tra passato e futuro 2006 C.Simoni; L.Zanni
Trade Integrated Relationship Management System: How an intelligence-based business approach can contribute to developing competitiveness in the fashion industry. The case of an Italian fashion company 2006 C. SIMONI
Firm structural characteristics and emerging strategies in Italian clusters: Evidences from the fashion and gold small medium enterprises (SMEs) in Arezzo (Italy) 2006 S.Rabino; C.Simoni; L.Zanni
Italian SME International Strategies: evidences From Local Clusters in the Fashion Industry 2007 A.Mattiacci; C.Simoni; L.Zanni
The Influence of Social Capital on Entrepreneurial Behavior 2007 C.Simoni; S.Labory
Progetto tematico Regione Toscana – Innovazione e cooperazione negli sportelli unici attività produttive della Toscana 2007 I.Balleggi; L.Poggialini; A.Romiti; C.Santini; C.Simoni
“Controlling and Managing Consistencies for Company Success: Towards an Entrepreneurial Management Tool” 2007 C. VALLINI; C. SIMONI
Approaches of Italian and Indian Gold Firms to Marketing in the U.S.A. – A Comparative Study 2007 C.SIMONI; S.RABINO; L.ZANNI
Il sistema Moda nella Provincia di Pistoia. Una indagine esplorativa per l'identificazione di interventi a sostegno delle imprese 2008 R. MOLITERNI; C. SIMONI
Small & Medium Gold & Fashion Enterprises (SMEs) in Arezzo, Italy: Competitive Challenges and Strategic Implications 2008 S.Rabino; C.Simoni; L.Zanni
Local administrative services to reduce barriers to entrepreneurship and entrepreneurial activities: Understanding the reasons behind the differences in user satisfaction 2008 Romiti A.; Santini C.; Simoni C.
Mostrati risultati da 1 a 20 di 32
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile