Sfoglia per Autore
Approccio strategico alla produzione: Oltre la produzione snella
2002 C. SIMONI
L’impatto del commercio elettronico business-to-consumer sulla logistica distributiva, con particolare riferimento alla logistica “dell’ultimo miglio”
2002 C.Simoni
Enhancing Competitive Advantage Overtime – The Case of the Italian Fashion Industry
2002 S.Rabino; C.Simoni; L.Zanni
Mastering the dynamics of apparel innovation
2003 C.Simoni
Innovazione e conoscenza nelle imprese distrettuali: traiettorie evolutive del Made in Italy alla luce dell’esperienza aretina
2005 C.Simoni; L.Zanni
Profili controversi del rapporto tra l'artigiano e il fallimento nella giurisprudenza toscana della cassazione e della consulta
2005 R. Passeri; L. Quagliotti; C. Simoni
Drivers of New Product Success in the Italian Sport Shoe Cluster of Montebelluna
2005 C.Ciappei; C.Simoni
Strategic Brand Management in Italian Fashion Companies: A Consistent Brand Identity Development and Communication Model
2005 S.Rabino; C.Simoni; L.Zanni
Entrepeneurship and higher education: The University of Florence (Italy) case.
2006 C. VALLINI; C. SIMONI
I comportamenti imprenditoriali nel distretto orafo aretino tra passato e futuro
2006 C.Simoni; L.Zanni
Trade Integrated Relationship Management System: How an intelligence-based business approach can contribute to developing competitiveness in the fashion industry. The case of an Italian fashion company
2006 C. SIMONI
Firm structural characteristics and emerging strategies in Italian clusters: Evidences from the fashion and gold small medium enterprises (SMEs) in Arezzo (Italy)
2006 S.Rabino; C.Simoni; L.Zanni
Italian SME International Strategies: evidences From Local Clusters in the Fashion Industry
2007 A.Mattiacci; C.Simoni; L.Zanni
The Influence of Social Capital on Entrepreneurial Behavior
2007 C.Simoni; S.Labory
Progetto tematico Regione Toscana – Innovazione e cooperazione negli sportelli unici attività produttive della Toscana
2007 I.Balleggi; L.Poggialini; A.Romiti; C.Santini; C.Simoni
“Controlling and Managing Consistencies for Company Success: Towards an Entrepreneurial Management Tool”
2007 C. VALLINI; C. SIMONI
Approaches of Italian and Indian Gold Firms to Marketing in the U.S.A. – A Comparative Study
2007 C.SIMONI; S.RABINO; L.ZANNI
Il sistema Moda nella Provincia di Pistoia. Una indagine esplorativa per l'identificazione di interventi a sostegno delle imprese
2008 R. MOLITERNI; C. SIMONI
Small & Medium Gold & Fashion Enterprises (SMEs) in Arezzo, Italy: Competitive Challenges and Strategic Implications
2008 S.Rabino; C.Simoni; L.Zanni
Local administrative services to reduce barriers to entrepreneurship and entrepreneurial activities: Understanding the reasons behind the differences in user satisfaction
2008 Romiti A.; Santini C.; Simoni C.
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile