Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 21 a 40 di 40
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Social and economic value of major sport events: the employment effect for tourism destinations 2010 Patrizia Zagnoli; Elena Radicchi
The football fan community as a determinant stakeholder in value co-creation 2011 Patrizia Zagnoli; Elena Radicchi
La segmentation de la jouissance du loisir face à l’évolution économique, sociale et technologique des temps modernes 2011 Patrizia Zagnoli; Elena Radicchi
Sport marketing e nuovi media 2011 P. Zagnoli; E. Radicchi
The role of football fan community in value co-creation 2011 Patrizia Zagnoli; Elena Radicchi
The resurrection of a brand: the case of National Hockey League 2011 Elena Radicchi; James Santomier; Patrizia Zagnoli
Tourisme et sport pour la mise en valeur et le développement soutenable du territorie 2012 Patrizia Zagnoli; Elena Radicchi
Live spectators at sport events: motivations and constraints 2012 Patrizia Zagnoli; Elena Radicchi
The challenge of understanding sports brand equity: The case of Calcio Padova Spa 2012 Elena Radicchi; Marco Lorenzi; Patrizia Zagnoli
Put the Fan on the Top of the Pyramid. A Netnographic Analysis of an Online Basketball Fan Community 2013 Elena Radicchi; Patrizia Zagnoli
The sport sponsorship evolution in the global economy: evidences from Italian and International cases 2013 Patrizia Zagnoli; Elena Radicchi
Ricerca e sviluppo e innovazione tecnologica nei prodotti sportivi 2013 Elena Radicchi; Patrizia Zagnoli
Major and Medium Sport events in building tourism destinations in economic recession 2013 Patrizia Zagnoli; Elena Radicchi
The use of new media for recruiting young new players: the ‘social’ talent scouting 2014 Elena Radicchi; Patrizia Zagnoli
Ruralità, turismo e identità locale 2014 Patrizia Zagnoli
New Challenges to enjoy Sport Leisure: Live, Mediate, Virtual and Social Media 2014 Patrizia Zagnoli
La fruzione di cultura nel tempo libero degli italiani. Dai dati SIAE alle ‘conversazioni’ su Twitter 2015 Zagnoli, Patrizia; Radicchi, Elena; Mozzachiodi, Michele
Le marketing de l’ACF Fiorentina: la puissance de l’identitè locale 2015 Zagnoli, Patrizia; Radicchi, Elena
Changing non-profit sport services under public finance deficit 2015 Zagnoli, Patrizia; Radicchi, Elena
Sport Marketing and New Media: Value Co-creation and Intertype Competition 2016 Zagnoli, Patrizia; Radicchi, Elena
Mostrati risultati da 21 a 40 di 40
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile