Sfoglia per Serie  

Opzioni
Vai a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Mostrati risultati da 1 a 9 di 9
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Application of different control techniques to railway semi-active suspension systems 2012 Allotta B.; Pugi L.; Colla V.; Bartolini F.; Cangioli F.
Development of a Novel Wheel-Rail Contact Model for Real-Time Applications 2016 D'Adamio, P.; Escalona, J.; Galardi, E.; Marini, L.; Meli, E.; Pugi, L.; Rindi, A.
Improved Sustainability of Railway Systems: The Tesys Rail Project 2016 Frilli, A.; Meli, E.; Nocciolini, D.; Pugi, L.; Rindi, A.; Ceraolo, M.; Lutzemberger, G.
A Model-Based Automatic Train Operation System for a Metropolitan Vehicle 2016 Allotta, B.; D'Adamio, P.; Meli, E.; Pugi, L.
Noise from high speed trains: harmonization of national and European legislation 2011 A.Bracciali; P.Firpo; S.Leth; L.Michelet; M.Sacchi
A Novel Algorithm for Train Detection using Cross-Correlation Techniques 2016 Allotta, B.; D'Adamio, P.; Marini, L.; Meli, E.; Pugi, L.
A Novel High Speed Weigh-in-Motion System for Railway Vehicles 2016 D'Adamio, P.; Marini, L.; Meli, E.; Pugi, L.; Rindi, A.
Rail straightness control in service 2011 A.Bracciali; F.Piccioli; L.Di Benedetto
Real Time Modelling of a Railway Multibody Vehicle: Application and Validation on a Scaled Railway Vehicle 2016 D'Adamio, P.; Escalona, J.; Galardi, E.; Meli, E.; Pugi, L.; Rindi, A.
Mostrati risultati da 1 a 9 di 9
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile