“Eco Gender Gap in Animated Films: Real and Fictional Gender-based Differences in Environmental Sensitivity”, in Formazione & Insegnamento, vol. 20, n. 1, 2022, pp. 603-611.
Eco Gender Gap in Animated Films: Real and Fictional Gender-based Differences in Environmental Sensitivity / Dalila Forni. - In: FORMAZIONE & INSEGNAMENTO. - ISSN 1973-4778. - STAMPA. - 20:(2022), pp. 603-611. [10.7346/-fei-XX-01-22_52]
Eco Gender Gap in Animated Films: Real and Fictional Gender-based Differences in Environmental Sensitivity
Dalila Forni
2022
Abstract
“Eco Gender Gap in Animated Films: Real and Fictional Gender-based Differences in Environmental Sensitivity”, in Formazione & Insegnamento, vol. 20, n. 1, 2022, pp. 603-611.File in questo prodotto:
File | Dimensione | Formato | |
---|---|---|---|
603-611+-+52+Forni.pdf
accesso aperto
Tipologia:
Pdf editoriale (Version of record)
Licenza:
Creative commons
Dimensione
766.94 kB
Formato
Adobe PDF
|
766.94 kB | Adobe PDF |
I documenti in FLORE sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.