E-book con critical reading of digital texts, presenting the theoretical framework, the methodology and main outcomes of the EMILE project

Critical Reading of Digital Texts: The Emile Project Empowering Schools in Self-Regulation of Media and Information Literacy Processes / chiara pecini, silvia della rocca, antea scrocco. - ELETTRONICO. - (2024).

Critical Reading of Digital Texts: The Emile Project Empowering Schools in Self-Regulation of Media and Information Literacy Processes

chiara pecini;silvia della rocca;antea scrocco
2024

Abstract

E-book con critical reading of digital texts, presenting the theoretical framework, the methodology and main outcomes of the EMILE project
2024
979-12-81075-24-5
chiara pecini, silvia della rocca, antea scrocco
File in questo prodotto:
File Dimensione Formato  
EMILE PROJECT_eBook-PDF (150x228mm).pdf

accesso aperto

Tipologia: Pdf editoriale (Version of record)
Licenza: Creative commons
Dimensione 6.06 MB
Formato Adobe PDF
6.06 MB Adobe PDF

I documenti in FLORE sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificatore per citare o creare un link a questa risorsa: https://hdl.handle.net/2158/1370714
Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact