The paper presents the early development of a measurement scale for consumer-brand-store personality congruence in luxury sector.
Early development of a measurment scale for consumer-brand-store personality congruence in luxury sector / B.Godey; D.Pederzoli; G.Aiello; R.Donvito; K.P.Wiedmann; N.Hennigs; R.Singh.. - STAMPA. - (2011), pp. 68-69. (Intervento presentato al convegno 2011 Korean Scholars of Marketing Science Fall International Conference tenutosi a Seoul - Corea del Sud nel Novembre 2011).
Early development of a measurment scale for consumer-brand-store personality congruence in luxury sector.
AIELLO, GAETANO;DONVITO, RAFFAELE;
2011
Abstract
The paper presents the early development of a measurement scale for consumer-brand-store personality congruence in luxury sector.File in questo prodotto:
File | Dimensione | Formato | |
---|---|---|---|
Seul_2011.pdf
Accesso chiuso
Tipologia:
Pdf editoriale (Version of record)
Licenza:
Tutti i diritti riservati
Dimensione
32.14 kB
Formato
Adobe PDF
|
32.14 kB | Adobe PDF | Richiedi una copia |
I documenti in FLORE sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.