Experiential Marketing in Tuscany Thermal System

Experiential Marketing in Tuscany Thermal System / Cristiano Ciappei; Massimiliano Pellegrini; Matteo Belardi; Micaela Surchi. - ELETTRONICO. - (2008), pp. 450-468. (Intervento presentato al convegno 11th Toulon-Verona international conference on quality in services: higher education, health care, local government, tourism, banking).

Experiential Marketing in Tuscany Thermal System

CIAPPEI, CRISTIANO;
2008

Abstract

Experiential Marketing in Tuscany Thermal System
2008
11th Toulon-Verona international conference on quality in services: higher education, health care, local government, tourism, banking
11th Toulon-Verona international conference on quality in services: higher education, health care, local government, tourism, banking
Cristiano Ciappei; Massimiliano Pellegrini; Matteo Belardi; Micaela Surchi
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in FLORE sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificatore per citare o creare un link a questa risorsa: https://hdl.handle.net/2158/976389
Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact