DASMI, COSTANZA

DASMI, COSTANZA  

Scienze per l'Economia e l'Impresa  

Mostra records
Risultati 1 - 6 di 6 (tempo di esecuzione: 0.001 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
CSR communication in retail using QR Code 2020 Aiello G., Donvito R., Dasmi C., Acuti D., Mazzoli V.
Facing the Global Customer 2023 Aiello, Gaetano; Grazzini, Laura; Nachaeva, Olga; Dasmi, Costanza
How Does the Use of Shockvertising Trigger Moral Emotions? A Focus on the Plastic Issue 2022 Dasmi C.; Acuti D.; Grazzini L.; Aiello G.
How Does the Use of Shockvertising Trigger Moral Emotions? A Focus on the Plastic Issue 2022 Dasmi C.; Grazzini L.; Aiello G.
How sustainability shapes consumer preferences on special occasions 2024 Costanza Dasmi; Diletta Acuti; Valentina Mazzoli; Raffaele Donvito;
Scarcity in luxury brand digital communication: unveiling its effect on consumer perceptions.  2024 Nechaeva, O., Dasmi, C., Mazzoli, V., Vannucci, V., & Donvito, R.