This paper presents the results of a market study on the adult sheep meat trade in Tuscany considering the Conventional and the Halal (Islamic slaughtering) slaughter products

Adult Ovine Meat Marketing in Tuscany / Tocci, Roberto; Campostrini, Matteo; Pippi, Eleonora; Fratini, Roberto; Martini, Andrea; Sargentini, Clara. - In: ITALIAN JOURNAL OF ANIMAL SCIENCE. - ISSN 1594-4077. - ELETTRONICO. - 14 supplemento 1:(2015), pp. 0-0.

Adult Ovine Meat Marketing in Tuscany

TOCCI, ROBERTO;CAMPOSTRINI, MATTEO;FRATINI, ROBERTO;MARTINI, ANDREA;SARGENTINI, CLARA
2015

Abstract

This paper presents the results of a market study on the adult sheep meat trade in Tuscany considering the Conventional and the Halal (Islamic slaughtering) slaughter products
2015
Tocci, Roberto; Campostrini, Matteo; Pippi, Eleonora; Fratini, Roberto; Martini, Andrea; Sargentini, Clara
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in FLORE sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificatore per citare o creare un link a questa risorsa: https://hdl.handle.net/2158/1003998
Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact