A preliminary study of the effects of a psychomotor education program on balance and coordination in italian preschool-aged children

A preliminary study of the effects of a psychomotor education program on balance and coordination in italian preschool-aged children / F. Paternostro; C. Sassoli; F. Bini; M. Fasano; A.C. Cappellini. - In: ITALIAN JOURNAL OF ANATOMY AND EMBRYOLOGY. - ISSN 1122-6714. - STAMPA. - Vol. n° 114, n° 1 suppl. -Atti del 63° Congresso Nazionale della Società Italiana di Anatomia e Istologia:(2009), pp. 53-53.

A preliminary study of the effects of a psychomotor education program on balance and coordination in italian preschool-aged children

PATERNOSTRO, FERDINANDO;SASSOLI, CHIARA;CAPPELLINI, ALDO CARLO
2009

Abstract

A preliminary study of the effects of a psychomotor education program on balance and coordination in italian preschool-aged children
2009
Goal 3: Good health and well-being for people
F. Paternostro; C. Sassoli; F. Bini; M. Fasano; A.C. Cappellini
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in FLORE sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificatore per citare o creare un link a questa risorsa: https://hdl.handle.net/2158/361873
Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact