Evaluation of peer-led models to prevent cyberbullying in Italy

Empowering Students Against Bullying and Cyberbullying: Evaluation of an Italian Peer-led Model / Menesini E.; Nocentini A.; Palladino B. E.. - In: INTERNATIONAL JOURNAL OF CONFLICT AND VIOLENCE. - ISSN 1864-1385. - STAMPA. - Vol. 6 (2):(2012), pp. 314-321.

Empowering Students Against Bullying and Cyberbullying: Evaluation of an Italian Peer-led Model.

MENESINI, ERSILIA;NOCENTINI, ANNALAURA;PALLADINO, BENEDETTA EMANUELA
2012

Abstract

Evaluation of peer-led models to prevent cyberbullying in Italy
2012
Vol. 6 (2)
314
321
Menesini E.; Nocentini A.; Palladino B. E.
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in FLORE sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificatore per citare o creare un link a questa risorsa: https://hdl.handle.net/2158/791042
Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus 92
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? 63
social impact