The Relations between oral narrative competence, spelling skills, written narrative competence in bilingual and monolingual children

The Relations between oral narrative competence, spelling skills, written narrative competence in bilingual and monolingual children / Vettori, G., Bigozzi, L.. - ELETTRONICO. - (2022), pp. 0-0. (Intervento presentato al convegno XXXIII Congresso AIP (tutte le sezioni) tenutosi a Padova nel 27-30 settembre 2022).

The Relations between oral narrative competence, spelling skills, written narrative competence in bilingual and monolingual children

Vettori G.;Bigozzi L.
2022

Abstract

The Relations between oral narrative competence, spelling skills, written narrative competence in bilingual and monolingual children
2022
Comunicazione orale in simposio “Cognitive, linguistic and emotional-relational processes in bilingual children and monolingual peers: Recent research results”, Proponenti: Vettori, G. & Bigozzi, L. - Discussant: Florit, E.
XXXIII Congresso AIP (tutte le sezioni)
Padova
27-30 settembre 2022
Vettori, G., Bigozzi, L.
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in FLORE sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificatore per citare o creare un link a questa risorsa: https://hdl.handle.net/2158/1321713
Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact