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Sustainability and luxury: the Italian case of a supply chain based on native wools
2013 Guercini S.; Ranfagni S.
Congruity brand image e multicanalità distributiva: un confronto tra casi di imprese moda italianne
2013 RANFAGNI S.
Investigating authenticity in culture from a self-appropriation perspective
2013 Courvoisier Francois; Ranfagni Silvia
La sostenibilità nella filiera tessile
2013 Simone Guercini; Silvia Ranfagni
Rural capital as source and effect of a sustainable development: the exploitation of native sheep breeds in Maremma
2013 Camilli Francesca; Ranfagni Silvia
Creative networks in Florence and Paris: empirical results on project networks
2013 Raffaele Donvito; Gaetano Aiello; Silvia Ranfagni
Integrating country-of-origin image and brand image in corporate rebranding: the case of China
2013 Guercini S.; Ranfagni S.
L'analisi dell'autenticità di marca nelle comunità online: il caso Campari
2013 Silvia Ranfagni; Daniele Gueli
Luxury SMEs Networks
2013 G.Aiello; R.Donvito; S.Ranfagni; L.Grazzini
Time in business to business interactions. A case analysis in textile and clothing
2014 Guercini S.; Ranfagni S.; Runfola A.
On the trail of supply side authenticity: Paradoxes and compromises emerging from an action research
2014 Ranfagni S.; Guercini S.
Guanxi and distribution in China: the case of Ferrero Group
2014 Ranfagni S.; Guercini S.
An interdisciplinary method for brand association research
2014 Ranfagni Silvia.; Guercini Simone.; Crawford Belinda Camiciottoli
L'autenticità di marca come mediatore del dialogo tra marca e mercato: il caso Barilla dall'analisi delle comunità online
2014 Silvia Ranfagni; Daniele Gueli
La corporate brand authenticity: casi di imprese vitivinicole toscane
2014 Silvia Ranfagni; Aldo Burresi; Massimo Rosati
Exploring brand associations. an innovative methodological approach
2014 Crawford Camiciottoli B.; Ranfagni S.; Guercini S.
Sostenibilità e lusso nella filiera del tessile-abbigliamento:il caso Med-Laine
2014 Guercini, Simone; Ranfagni, Silvia
Understanding authenticity in culture through a cross perception of artists and consumers
2014 Silvia Ranfagni; Francois Courvoisier
Med-Laine: sostenibilità e lusso nella filiera del tessile-abbigliamento
2014 Silvia Ranfagni
Conviviality in entrepreneurial communities and business networks in the fashion industry: an exploratory research project
2015 Simone Guercini; Silvia Ranfagni
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