GRAZZINI, LAURA

GRAZZINI, LAURA  

Scienze per l'Economia e l'Impresa  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 43 (tempo di esecuzione: 0.055 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
An international comparison of “Made in Italy” in the fashion, furniture and food sectors: An observational research study in France, Russia and The United Kingdom 2015 G. Aiello; R. Donvito; D. Pederzoli; B. Godey; L. Grazzini; B. Wagner; J. Wilson; C. Halliburton; I. Shokola
BEING GREEN IS A MATTER OF IMPLICIT ATTITUDES AND MIND-SET. AN APPLICATION OF IMPLICIT ASSOCIATION TEST AND CONSTRUAL LEVEL THEORY ON SUSTAINABLE CONSUMPTION. 2016 Laura Grazzini
Brand reputation and Customer equity in global environment:a theoretical framework. 2012 G.Aiello;R.Donvito;L.Grazzini
Branding, retailing e Made in: gli esiti di una ricerca empirica sull’internazionalizzazione delle imprese del Made in Italy nei mercati francese e russo 2013 G. Aiello; R. Donvito; L. Grazzini
Cakes in plastic: A study of implicit associations of compostable bio-based versus plastic food packaging 2022 Koenig-Lewis N.; Grazzini L.; Palmer A.
Consumers’ Reaction to Brands Political Activity 2019 valentina mazzoli, laura grazzini, diletta acuti, raffaele donvito
Customers’ Willingness to Disclose Personal Information throughout theCustomer Purchase Journey in Retailing: The Role of Perceived Warmth 2020 Gaetano Aiello; Raffaele Donvito; Diletta Acuti; Laura Grazzini; Valentina Mazzoli; Virginia Vannucci; Giampaolo Viglia
Dashed expectations in service experiences. Effects of robots human-likeness on customers' responses 2023 Grazzini, L; Viglia, G; Nunan, D
Determinants of SMEs Growth: The Balance Between Innovation and Tradition as Key Factor for Italian Small Business Development 2016 Aiello, G.; Donvito R.; Acuti D.; Mazzoli V.; Grazzini, L.
Exploring patients’ trust toward general practitioners (GPs) during COVID-19 pandemic. 2022 Sabina De Rosis, Laura Grazzini, Milena Vainieri, Francesca Pennucci, Gaetano Aiello
Exploring the role of digital technologies on patients’ engagement. 2022 Gaetano Aiello, Raffaele Donvito, Raffele Frustaci, Laura Grazzini, Sabina De Rosis, Milena Vainieri
Facing the Global Customer 2023 Aiello, Gaetano; Grazzini, Laura; Nachaeva, Olga; Dasmi, Costanza
Fashion luxury brands through online brand associations 2016 Aiello, G; Donvito, R; Mazzoli, V; Grazzini, L.
Guest editorial: Favoring fieldwork makes marketing more meaningful 2023 Otterbring, Tobias; Viglia, Giampaolo; Grazzini, Laura; Das, Gopal
How Does the Use of Shockvertising Trigger Moral Emotions? A Focus on the Plastic Issue 2022 Dasmi C.; Acuti D.; Grazzini L.; Aiello G.
Il mercato francese ed il mercato russo dei beni ad alto valore simbolico 2013 G. Aiello; R. Donvito; L. Grazzini
IL RAPPORTO TRA MARCA E “MADE IN” NELLA VALORIZZAZIONE DEI PROCESSI DI SVILUPPO INTERNAZIONALE: GLI ESITI DI UNA CASE ANALYSIS RELATIVA A POLTRONA FRAU 2014 G. Aiello; R. Donvito; L. Grazzini; V. Mazzoli
Il retailing internazionale delle imprese del made in Italy: evidenze dal mercato francese e russo 2013 G. Aiello; R. Donvito; L. Grazzini
International Retailing of ‘Made in Italy’ Products: the Results of an Observational Research Study in French and UK markets 2014 G. Aiello; R. Donvito; L. Grazzini; B. Godey; D. Pederzoli; B. Wagner; J. Wilson; C. Halliburton
Internazionalizzazione, Marca e Made in Italy: gli esiti di un’analisi empirica sullo sviluppo delle imprese italiane di abbigliamento 2012 G.AIELLO; R.DONVITO; L.GRAZZINI