BOCCARDI, ANDREA

BOCCARDI, ANDREA  

Scienze per l'Economia e l'Impresa  

Mostra records
Risultati 1 - 13 di 13 (tempo di esecuzione: 0.025 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
3D PRINTING IN LUXURY MASS CUSTOMIZATION: INSIGHTS FROM AREZZO DISTRICT COMPANIES 2015 Marzi, Giacomo; Zollo, Lamberto; Boccardi, Andrea
Additive Manufacturing in SMEs: Empirical Evidences from Italy 2018 Marzi, Giacomo; Zollo, Lamberto; Boccardi, Andrea; Ciappei, Cristiano
Bricolage and Social Entrepreneurship to Address Emergent Social Needs: A “Deconstructionist” Perspective 2018 Zollo, Lamberto; Rialti, Riccardo; Ciappei, Cristiano; Boccardi, Andrea
Comprendere gli elementi intangibili dell’esperienza turistica heritage: una ricerca netnografica 2016 Giacomo Marzi; Michele Marsocci; Lamberto Zollo; Andrea Boccardi
CUSTOMER SACRED EXPERIENCE AND STRATEGIC POSITIONING OF LUXURY BRAND 2015 Ciappei, Cristiano; Zollo, Lamberto; Boccardi, Andrea
CUSTOMERS’ PERCEPTION OF HERITAGE AND AUTHENTICITY IN LUXURY FASHION BRAND: A STRUCTURAL PATH DIAGRAM 2016 Ciappei, Cristiano; Zollo, Lamberto; Boccardi, Andrea; Rialti, Riccardo
Finding the extraordinary and creating the unexpected: Gnome and genius combined in an exceptional ethical heuristic 2016 Pellegrini, Massimiliano Matteo; Ciappei, Cristiano; Zollo, Lamberto; Boccardi, Andrea
From governance to organizational effectiveness: the role of organizational identity and volunteers’ commitment 2018 Zollo, Lamberto; Laudano, Maria Carmen; Boccardi, Andrea; Ciappei, Cristiano
Gli effetti della Stampa 3D sulla competitività aziendale. Il caso delle imprese orafe del distretto di Arezzo 2016 Zollo, Lamberto; Marzi, Giacomo; Boccardi, Andrea; Ciappei, Cristiano
HERITAGE AND INNOVATIVE MYTHOPOESIS IN AUTHENTICITY OF HIGH SYMBOLIC FASHION BRAND 2015 Ciappei, Cristiano; Boccardi, Andrea; Zollo, Lamberto
How to match technological and social innovation: insights from the biomedical 3D printing industry 2015 Zollo, Lamberto; Marzi, Giacomo; Boccardi, Andrea; Surchi, Micaela
L'impatto delle tecnologie digitali sulla personalizzazione dell'esperienza del cliente visitatore: il caso Mnemosyne 2016 Rialti, Riccardo, Zollo, Lamberto, Boccardi, Andrea, Marzi, Giacomo
The Role of Heritage and Authenticity in the Value Creation of Fashion Brand 2016 Boccardi, Andrea; Ciappei, Cristiano; Zollo, Lamberto; Laudano, Maria Carmen