Vocabulary, Reading, and Spelling Skills in Bilingual Language Minority Children and their Monolingual Peers
Vocabulary, Reading, and Spelling Skills in Bilingual Language Minority Children and their Monolingual Peers / Vettori, G., Incognito, O., & Bigozzi, L.. - ELETTRONICO. - (2022), pp. 1-3. (Intervento presentato al convegno XII Giornate CLASTA 2022 tenutosi a Firenze nel 13 maggio 2022).
Vocabulary, Reading, and Spelling Skills in Bilingual Language Minority Children and their Monolingual Peers
Vettori G.
;Incognito O.;Bigozzi, L.
2022
Abstract
Vocabulary, Reading, and Spelling Skills in Bilingual Language Minority Children and their Monolingual PeersFile in questo prodotto:
File | Dimensione | Formato | |
---|---|---|---|
Libro-Abstract-Clasta-2022.pdf
Accesso chiuso
Tipologia:
Pdf editoriale (Version of record)
Licenza:
Tutti i diritti riservati
Dimensione
865.05 kB
Formato
Adobe PDF
|
865.05 kB | Adobe PDF | Richiedi una copia |
I documenti in FLORE sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.