Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 1 a 20 di 84
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Gli effetti della Stampa 3D sulla competitività aziendale. Il caso delle imprese orafe del distretto di Arezzo 2014 Andrea Boccardi; Giacomo Marzi; Lamberto Zollo; Cristiano Ciappei; Massimiliano Pellegrini
Managing Hybrid Realities: How to successfully combine two opposite models? 2014 Lamberto Zollo; Massimiliano Matteo Pellegrini
CUSTOMER SACRED EXPERIENCE AND STRATEGIC POSITIONING OF LUXURY BRAND 2015 Ciappei, Cristiano; Zollo, Lamberto; Boccardi, Andrea
3D PRINTING IN LUXURY MASS CUSTOMIZATION: INSIGHTS FROM AREZZO DISTRICT COMPANIES 2015 Marzi, Giacomo; Zollo, Lamberto; Boccardi, Andrea
HOW REPUTATIONAL LOSS EVENT IMPACTS ON MARKET VALUE OF FASHION FIRMS 2015 Rialti, Riccardo; Zollo, Lamberto
HERITAGE AND INNOVATIVE MYTHOPOESIS IN AUTHENTICITY OF HIGH SYMBOLIC FASHION BRAND 2015 Ciappei, Cristiano; Boccardi, Andrea; Zollo, Lamberto
How to match technological and social innovation: insights from the biomedical 3D printing industry 2015 Zollo, Lamberto; Marzi, Giacomo; Boccardi, Andrea; Surchi, Micaela
DIGITAL CULTURAL HERITAGE MARKETING: THE ROLE OF DIGITAL TECHNOLOGIES IN CULTURAL HERITAGE VALORIZATION 2016 Rialti, R; Zollo, L.; Ciappei, C.; Laudano, Maria Carmen
Volunteers' Behavioral Intention in Non-profit Organizations Strategy: A Structural Equation Model 2016 Zollo, Lamberto; Faldetta, Guglielmo; Pellegrini, Massimiliano; Ciappei, Cristiano
Gli effetti della Stampa 3D sulla competitività aziendale. Il caso delle imprese orafe del distretto di Arezzo 2016 Zollo, Lamberto; Marzi, Giacomo; Boccardi, Andrea; Ciappei, Cristiano
Evaluating the quality of entrepreneurial education analysing its ability to increase entrepreneurial attitude and intent of students 2016 Cristiano Ciappei; Maria Carmen Laudano; Lamberto Zollo; Riccardo Rialti
Social media strategies to protect brand image and corporate reputation in the digital era: a digital investigation of the Eni vs. Report case 2016 Rialti, Riccardo; Zollo, Lamberto; Caliandro, Alessandro; Ciappei, Cristiano
The Role of Heritage and Authenticity in the Value Creation of Fashion Brand 2016 Boccardi, Andrea; Ciappei, Cristiano; Zollo, Lamberto; Laudano, Maria Carmen
Factors Stimulating Social Innovation in Entrepreneurship: An Empirical Evidence of Inter-Organizational Alliances in Italy 2016 Zollo, Lamberto; Rialti, Riccardo; Ciappei, Cristiano; Pellegrini, Massimiliano M.
CUSTOMERS’ PERCEPTION OF HERITAGE AND AUTHENTICITY IN LUXURY FASHION BRAND: A STRUCTURAL PATH DIAGRAM 2016 Ciappei, Cristiano; Zollo, Lamberto; Boccardi, Andrea; Rialti, Riccardo
Factors affecting universities’ ability to foster students’ entrepreneurial behaviour: an empirical investigation 2016 Lamberto, Zollo; Maria Carmen, Laudano; Cristiano, Ciappei; Vincenzo, Zampi
L'impatto delle tecnologie digitali sulla personalizzazione dell'esperienza del cliente visitatore: il caso Mnemosyne 2016 Rialti, Riccardo, Zollo, Lamberto, Boccardi, Andrea, Marzi, Giacomo
Comprendere gli elementi intangibili dell’esperienza turistica heritage: una ricerca netnografica 2016 Giacomo Marzi; Michele Marsocci; Lamberto Zollo; Andrea Boccardi
Finding the extraordinary and creating the unexpected: Gnome and genius combined in an exceptional ethical heuristic 2016 Pellegrini, Massimiliano Matteo; Ciappei, Cristiano; Zollo, Lamberto; Boccardi, Andrea
Exploring the Antecedents of Brand Loyalty and Electronic Word of Mouth in Social-Media-Based Brand Communities: Do Gender Differences Matter? 2017 Rialti, Riccardo; Zollo, Lamberto; Pellegrini, Massimiliano M.; Ciappei, Cristiano
Mostrati risultati da 1 a 20 di 84
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile