ZAMPI, VINCENZO

ZAMPI, VINCENZO  

Scienze per l'Economia e l'Impresa  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 25 (tempo di esecuzione: 0.025 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Banche: per recuperare redditività occorre innovare i modelli di rating 2020 Ciampi Francesco, Marzi Giacomo, Zampi Vincenzo
Brunello di Montalcino: How a Typical Wine Could Revive a Poor Country-village 2004 V. ZAMPI; A. MATTIACCI
Creating shared-value in the digital era: The role of donation-based crowdfunding 2019 Maria Carmen Laudano; Lamberto Zollo; Cristiano Ciappei; Vincenzo Zampi
Entrepreneurial Universities and Women Entrepreneurship: A Cross-Cultural Study 2018 lamberto zollo; maria carmen laudano; cristiano ciappei; vincenzo zampi
Evoluzioni e rivoluzioni nel mercato del vino 2006 V. ZAMPI
Factors affecting universities’ ability to foster students’ entrepreneurial behaviour: an empirical investigation 2016 Lamberto, Zollo; Maria Carmen, Laudano; Cristiano, Ciappei; Vincenzo, Zampi
How do R&D project networks support the adoption of open innovation practice? 2018 Capone F.; Zampi V.; Innocenti N.
How innovation processes open up. The adoption of open innovation practices throughout R&D projects 2017 Capone, F.; Zampi. V.; Innocenti, N.
How to foster women entrepreneurship? A “Big Five” framework for entrepreneurial universities 2019 Maria Carmen Laudano, Lamberto Zollo, Cristiano Ciappei, Vincenzo Zampi
Il valore del Brand 2013 Vincenzo Zampi
Innovation network dynamics in the aerospace cluster in Tuscany 2017 Zampi, V.; Capone, F.
Knowledge Management in Entrepreneurial Start-up: A GEM Data Based Study 2019 Maria Carmen Laudano, Vincenzo Zampi, Lamberto Zollo, Nicholas J. Beutell
La denominazione territoriale dei vini di qualità da Cosimo III dei Medici ai nostri giorni 2016 Vincenzo, Zampi
Le reti di ruoli imprenditoriali 1997 V. ZAMPI
Marchesi Antinori 2004 V. Zampi
Modelli proprietari, passaggio generazionale ed evoluzione dei modelli imprenditoriali nelle aziende familiari del settore vitivinicolo in Toscana 2013 Vincenzo Zampi
Old World Wineries and Market Orientation: Empirical Evidence From the Italian Wine Industry 2010 C. Santini; A. Cavicchi; V. Zampi
Proprietà e governo delle imprese 1995 V. ZAMPI
Proximity and centrality in inter-organisational collaborations for innovation. A study on an Aerospace cluster in Italy 2019 Capone F., Zampi V.
Purchasing Drivers of Professional Wine Buyers. The Role of Denominations of Origin in the Buynig Decision of Italian Upscale Restaurants 2008 V. Zampi; M. Faraoni; E. Di Folco