DI LEONARDO, LAURA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 183
NA - Nord America 147
AS - Asia 73
OC - Oceania 1
Totale 404
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 142
RU - Federazione Russa 93
IT - Italia 72
SG - Singapore 20
HK - Hong Kong 15
CN - Cina 14
TR - Turchia 12
IN - India 7
DE - Germania 5
IE - Irlanda 5
CA - Canada 4
FI - Finlandia 3
GB - Regno Unito 2
PH - Filippine 2
PK - Pakistan 2
AT - Austria 1
AU - Australia 1
GT - Guatemala 1
IR - Iran 1
NL - Olanda 1
SE - Svezia 1
Totale 404
Città #
Santa Clara 105
Florence 18
Singapore 18
Hong Kong 10
Verona 7
Mumbai 6
Dublin 5
Rome 5
Ankara 4
Shanghai 4
Ashburn 3
Bari 3
Catania 3
Follonica 3
Montreal 3
Shenzhen 3
Trieste 3
Adana 2
Bardolino 2
Beijing 2
Bergamo 2
Cebu City 2
Desio 2
Diyarbakır 2
Empoli 2
Greenwich 2
Greve in Chianti 2
Guangzhou 2
Lappeenranta 2
Los Angeles 2
Louisville 2
Milan 2
Moscow 2
New York 2
Padova 2
Quetta 2
Rimini 2
West Jordan 2
Xi'an 2
Bengaluru 1
Canberra 1
Casalnuovo di Napoli 1
Cavriglia 1
Chandler 1
Guatemala City 1
Heidelberg 1
Helsinki 1
Istanbul 1
Nuremberg 1
Ottawa 1
Prato 1
Stuttgart 1
Surbo 1
Uppsala 1
Viareggio 1
Vienna 1
Yubileyny 1
Totale 265
Nome #
"Quando ascoltare a scuola diventa difficile: Qual è il punto di vista dei bambini sull'ascolto in classi con diversa qualità acustica e come cambia negli anni di scuola primaria?" Contributo in Simposio dal titolo “L'ambiente fisico e l'apprendimento: Prestare attenzione all'ambiente interno ed esterno alla classe" 88
How to measure climate change worry in adolescents? Psychometric properties of the Climate Change Worry Scale 64
Primary school children’s verbal working memory performances in classrooms with different acoustic conditions 55
How to measure climate change worry in adolescents? Analyzing the adequacy of a dichotomous response scale for the Climate Change Worry Scale through Item Response Theory 51
The dyadic invariance of the parent version of the Elementary School Abbreviated Math Anxiety Scale in parental dyads 43
The sound of silence: children’s own perspectives on their hearing and listening in classrooms with different acoustic conditions 41
The relation between indoor classroom acoustics, children’s well-being and learning. The results of an interdisciplinary research-intervention project 37
School indoor and outdoor physical environment: affective experience and cognitive performance effects 36
Totale 415
Categoria #
all - tutte 1.146
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 1.146


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2022/202315 0 0 2 2 1 2 2 1 4 0 1 0
2023/202469 1 0 13 4 2 4 3 15 7 11 2 7
2024/2025331 18 42 36 97 138 0 0 0 0 0 0 0
Totale 415