SIMONI, CHRISTIAN
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 1.711
EU - Europa 1.415
AS - Asia 248
AF - Africa 17
SA - Sud America 7
Totale 3.398
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.706
RU - Federazione Russa 360
PL - Polonia 269
IT - Italia 253
SE - Svezia 132
IE - Irlanda 117
UA - Ucraina 70
DE - Germania 61
SG - Singapore 61
CN - Cina 60
CH - Svizzera 47
HK - Hong Kong 43
FR - Francia 38
FI - Finlandia 34
JO - Giordania 26
GB - Regno Unito 25
IN - India 25
CI - Costa d'Avorio 10
TR - Turchia 8
VN - Vietnam 8
ID - Indonesia 7
PE - Perù 5
CA - Canada 3
JP - Giappone 3
LS - Lesotho 3
NL - Olanda 3
SC - Seychelles 3
BR - Brasile 2
ES - Italia 2
MX - Messico 2
MY - Malesia 2
NP - Nepal 2
AL - Albania 1
BG - Bulgaria 1
BJ - Benin 1
LT - Lituania 1
PH - Filippine 1
PK - Pakistan 1
RO - Romania 1
TW - Taiwan 1
Totale 3.398
Città #
Santa Clara 676
Warsaw 264
Jacksonville 137
Chandler 130
Dublin 115
Fairfield 86
Wilmington 53
Florence 52
Bern 47
Beijing 45
Singapore 44
Ashburn 38
Houston 38
Cambridge 37
Woodbridge 37
Seattle 35
Princeton 33
Buffalo 32
Boston 23
Mumbai 22
Boardman 20
Rome 16
Ann Arbor 14
Medford 14
Milan 11
Abidjan 10
Shanghai 10
San Diego 8
Dearborn 7
Frankfurt Am Main 7
Genoa 7
Auburn Hills 6
Hong Kong 6
Menlo Park 6
Savona 6
Dong Ket 5
Izmir 5
Lima 5
Polska 5
Redwood City 5
Demangan 4
Falls Church 4
Fiumicino 4
Monza 4
Moscow 4
Naples 4
Norwalk 4
Siena 4
Verona 4
Caronno Pertusella 3
Hillsboro 3
Ho Chi Minh City 3
Maseru 3
Moricone 3
Poggibonsi 3
Pomigliano D'arco 3
Toronto 3
Treviso 3
Altamura 2
Bandung 2
Berlin 2
Brasília 2
Canosa Di Puglia 2
Cava de' Tirreni 2
Culiacán 2
Fiesole 2
Helsinki 2
Islington 2
Istanbul 2
Kathmandu 2
Kochi 2
Lawrence 2
Osaka 2
Palermo 2
Pomezia 2
Salerno 2
San Giorgio A Cremano 2
Southampton 2
St Albans 2
Subang Jaya 2
Tappahannock 2
Villongo 2
Volvera 2
Andover 1
Arezzo 1
Avellino 1
Bellona 1
Bernate Ticino 1
Bolzano 1
Brescia 1
Brindisi 1
Castagneto Po 1
Cebu City 1
Chang-hua 1
Chianciano Terme 1
Chieri 1
Chiswick 1
Coventry 1
Dalmine 1
Gesualdo 1
Totale 2.247
Nome #
Country of origin effect, brand image and retail management for the exploitation of ‘Made in Italy’ in China 299
Profili controversi del rapporto tra l'artigiano e il fallimento nella giurisprudenza toscana della cassazione e della consulta 239
Italian SME International Strategies: evidences From Local Clusters in the Fashion Industry 136
Modelli di business e strategie di marketing nelle medie imprese. La gestione della crisi tra continuità e cambiamento 132
L’impatto del commercio elettronico business-to-consumer sulla logistica distributiva, con particolare riferimento alla logistica “dell’ultimo miglio” 127
Small & Medium Gold & Fashion Enterprises (SMEs) in Arezzo, Italy: Competitive Challenges and Strategic Implications 124
Approccio strategico alla produzione: Oltre la produzione snella 119
Market driven management as entrepreneurial approach 116
Market driven management as entrepreneurial approach 115
Measuring the relationship between marketing assets, intellectual capital and firm performance 108
Uno, dieci, cento, effetti “Made in”.Evidenze empiriche da un’analisi comparata internazionale 103
Drivers of New Product Success in the Italian Sport Shoe Cluster of Montebelluna 103
The Influence of Social Capital on Entrepreneurial Behavior 100
Entrepeneurship and higher education: The University of Florence (Italy) case. 99
Firm structural characteristics and emerging strategies in Italian clusters: Evidences from the fashion and gold small medium enterprises (SMEs) in Arezzo (Italy) 98
Local administrative services to reduce barriers to entrepreneurship and entrepreneurial activities: Understanding the reasons behind the differences in user satisfaction 98
Local administrative services to reduce barriers to entrepreneurship and entrepreneurial activities: Understanding the reasons behind the differences in user satisfaction 98
I comportamenti imprenditoriali nel distretto orafo aretino tra passato e futuro 97
Bridging ties as a complement of bonding ties: enhencing the competitivness of established firms in mature geographical clusters 91
Mastering the dynamics of apparel innovation 88
Il sistema Moda nella Provincia di Pistoia. Una indagine esplorativa per l'identificazione di interventi a sostegno delle imprese 84
Enhancing Competitive Advantage Overtime – The Case of the Italian Fashion Industry 83
Approaches of Italian and Indian Gold Firms to Marketing in the U.S.A. – A Comparative Study 81
MARKETING IMPRENDITORIALE, GESTIONE DEGLI INTANGIBLES E COMPETITIVITÀ. UN’ANALISI NEL SETTORE DELL’ABBIGLIAMENTO INFANTILE 78
“Controlling and Managing Consistencies for Company Success: Towards an Entrepreneurial Management Tool” 77
Innovazione e conoscenza nelle imprese distrettuali: traiettorie evolutive del Made in Italy alla luce dell’esperienza aretina 77
Strategic Brand Management in Italian Fashion Companies: A Consistent Brand Identity Development and Communication Model 76
Lo sviluppo nascosto: Alta tecnologia e terziario avanzato in provincia di Arezzo 76
Rapporto di ricerca 'Il Benchmarking delle reti per l'innovazione. Due programmi regionali per l'innovazione a confronto : il PRAI-Vinci 2006/2007 in Toscana e le Agrupaciones Empresariales Innovadoras (AEI) in Catalunya'. Regione Toscana. 74
Trade Integrated Relationship Management System: How an intelligence-based business approach can contribute to developing competitiveness in the fashion industry. The case of an Italian fashion company 72
Italian and Indian Gold and Jewelry SMEs, Marketing Practices in the U.S.A. - A Comparative Case Study 72
Progetto tematico Regione Toscana – Innovazione e cooperazione negli sportelli unici attività produttive della Toscana 71
Totale 3.411
Categoria #
all - tutte 7.829
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 7.829


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020260 0 0 0 0 29 41 26 53 33 34 42 2
2020/2021306 23 16 39 25 7 49 6 38 16 45 10 32
2021/2022204 5 25 17 7 14 4 2 10 10 6 55 49
2022/2023533 48 26 43 31 56 91 57 30 79 5 12 55
2023/2024205 10 22 50 11 22 21 9 17 15 1 11 16
2024/20251.248 50 139 101 203 755 0 0 0 0 0 0 0
Totale 3.411