CECCHINI, CRISTINA

CECCHINI, CRISTINA  

Formazione, Lingue, Intercultura, Letterature e Psicologia (FORLILPSI)  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 26 (tempo di esecuzione: 0.023 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Associazionismo, partecipazione e benessere psicosociale 2015 Cecchini, Cristina; Meringolo, Patrizia
Collaborative facilitation and collaborative inhibition in virtual environments 2020 Guazzini A.; Guidi E.; Cecchini C.; Yoneki E.
Community-based strategy to prevent Deliberate Self-Harm in adolescence: an inquiry to find risk factors at school 2015 Remaschi L.; Cecchini C.; Meringolo P.
Complex community features and social problem solving: the memory recognition case 2013 E. Guidi; C. Cecchini; A. Guazzini; P. Meringolo
Conoscenze e competenze psicologiche per la prevenzione della radicalizzazione violenta: l'esperienza italiana del Progetto PROVA 2019 Cecchini, Cristina; Guidi, Elisa; Meringolo, Patrizia
Deliberate Self-harm: a study about the evolution of stable maladaptive strategies 2016 Cecchini Cristina
Deliberate Self-harm: a study about the evolution of stable maladaptive strategies 2016 Cecchini, Cristina; Meringolo, Patrizia; Guazzini, Andrea
Evaluating activities in Service-Learning 2020 Cecchini, Cristina; Guidi, Elisa; Meringolo, Patrizia
Excessive self-presentation in adolescents: the case of Facebook. In: Biophys’15. From physics to biology and beyond 2015 Guidi, Elisa; Cecchini, Cristina; Milani, Monica; Meringolo, Patrizia; Guazzini, Andrea
Excessive Self-presentation on Facebook. One Year of Analysis on Posting Online 2016 Guazzini, Andrea; Cecchini, Cristina; Guidi, Elisa; Milani, Monica; Meringolo, Patrizia
Il Narcisismo online: uno studio longitudinale su Facebook. 2015 Cristina, Cecchini; Elisa, Guidi; Monica, Milani; Andrea, Guazzini
Il Valore dell'Associazionismo 2014 Cecchini, Cristina
LEARNING PERFORMANCE IN AMBIENTE VIRTUALE 2014 Cristina Cecchini; Elisa Guidi; Andrea Guazzini; Patrizia Meringolo
Learning performance in collaborative and non-collaborative groups in a virtual environment 2014 Patrizia Meringolo; Elisa Guidi; Cristina Cecchini; Andrea Guazzini
Narcissism and self-presentation on Facebook: A sentiment analysis of adolescents' on-line interactions 2014 Cristina Cecchini; Elisa Guidi
Non-Suicidal Self-Injury: a study about the evolution of stable maladaptive strategies 2017 Cecchini, Cristina
Perceptions of asylum seekers, refugees and professionals on receiving services: An exploratory study 2020 Mazzarese Mattia, Guidi Elisa, Cecchini Cristina, Meringolo Patrizia
Preventing violent radicalization in Italy: The actions of EU project PROVA 2019 Meringolo P.; Bosco N.; Cecchini C.; Guidi E.
Progetto europeo prova: la prevenzione della radicalizzazione violenta 2019 Elisa Guidi, Cristina Cecchini, Nicolina Bosco, Patrizia Meringolo
Promoting active citizens in school communities: the importance of well-trained teachers on service-learning 2019 Cecchini Cristina; Guidi Elisa