BECAGLI, CLAUDIO
BECAGLI, CLAUDIO
Scienze per l'Economia e l'Impresa
A research approach to combine brand alignment with social engagement: an insight into online fashion communities
2020 CLAUDIO BECAGLI, SILVIA RANFAGNI, MONICA FARAONI
Amazon.com®: investimenti in tecnologie a servizio del cliente
2014 Claudio Becagli
Are independent directors good monitors of public utilities? Evidence from Europe
2013 Claudio Becagli; Andrea Paci; Sara De Masi
Big Data and Online Reputation Management in Tourism: Leveraging the role of Entrepreneurship
2023 Anna Marrucci, Diletta Vianello, Cristiano Ciappei, Claudio Becagli
Blockchain technologies for museum management. The case of the loan of cultural objects
2022 Mucchi, Lorenzo; Milanesi, Matilde; Becagli, Claudio
BRAND AUTHENTICITY AND CREDIBILITY IN CELEBRITY ENDORSED ADVERTISING: EVIDENCE FROM ITALY
2020 Silvia Ranfagni, Claudio Becagli, Lamberto Zollo, Riccardo Rialti, Sukki Yoon
Caos nei cieli: il trasporto aereo prima e dopo l'11 settembre
2014 Claudio Becagli
Caratteri di comunanza emersi a livello di impresa
2003 C. BECAGLI
Casi aziendali: Publiacqua S.p.A. - Gestore del servizio idrico integrato ATO 3
2004 C. BECAGLI
Casi aziendali: Publiservizi - Gruppo Multiutility
2004 C. BECAGLI
Casi aziendali: Tra.In. S.p.A. - Servizi per la mobilità
2004 C. BECAGLI
Celebrity endorsement e percezione di autenticità nella comunicazione del brand: alcune prospettive di studio
2021 RANFAGNI SILVIA, BECAGLI CLAUDIO, ZOLLO LAMBERTO, RIALTI RICCARDO
Competizione tra territori e strutture distributive
2002 C. BECAGLI
CONVIVIALITY AND ITS IMPACT ON BUSINESS NETWORK: RESULTS FROM AN EXPLORATIVE ANALYSIS
2016 Guercini, Simone; Becagli, Claudio; Ranfagni, Silvia
Conviviality and its impact on business relationships: insights into an entrepreneurial textile-clothing community
2017 GUERCINI, SIMONE; BECAGLI, CLAUDIO; RANFAGNI, SILVIA
Dall'iPod all'iPad: innovazione e imprenditorialità in Apple
2014 Claudio Becagli
Dell'arte di costruire reti: la ricerca del vantaggio competitivo nelle public utilities
2001 C.BECAGLI; A.PACI; P.PANTANELLA
Evaluating brands in online communities: it's not just a matter of engagement
2018 RANFAGNI SILVIA, FARAONI MONICA, BECAGLI CLAUDIO
Evoluzione del contesto competitivo e strategie di sviluppo delle imprese di di distribuzione del gas naturale
2001 C. BECAGLI
Exploring consumer behavior in the music industry. Empirical evidence from Spotify premium users
2020 claudio becagli; sara de masi; monica faraoni; lamberto zollo