VANNUCCI, VIRGINIA

VANNUCCI, VIRGINIA  

Scienze per l'Economia e l'Impresa  

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Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Combining online market research methods for investigating brand alignment: the case of Nespresso 2021 Ranfagni Silvia, Faraoni Monica, Zollo Lamberto, Vannucci Virginia
Customers’ Willingness to Disclose Personal Information throughout theCustomer Purchase Journey in Retailing: The Role of Perceived Warmth 2020 Gaetano Aiello; Raffaele Donvito; Diletta Acuti; Laura Grazzini; Valentina Mazzoli; Virginia Vannucci; Giampaolo Viglia
Digital Retailing: An Abstract for Preliminary Results of a Systematic Literature Review 2018 Vannucci Virginia; Mazzoli Valentina; Donvito Raffaele; Aiello Gaetano
How to Foster Online Wine Purchase? Empirical Evidences from Italy 2019 Monica Faraoni, Riccardo Rialti, Virginia Vannucci, Lamberto Zollo
I, chatbot! the impact of anthropomorphism and gaze direction on willingness to disclose personal information and behavioral intentions 2023 Gabriele Pizzi, Virginia Vannucci, Valentina Mazzoli, Raffaele Donvito
L’innovazione digitale nell’editoria: un modello di analisi del processo di adozione dell’e-book reader da parte del consumatore 2019 Monica Faraoni, Virginia Vannucci, Lamberto Zollo
L’omnicanalità come intersezione tra canali distributivi e tecnologie digitali: risultati di una revisione concettuale della letteratura 2020 Aiello G., Donvito R., Grazzini L., Mazzoli V., Vannucci V.
MATERIALISM OR MORALITY IN SOCIAL MEDIA, WHICH MATTERS THE MOST? INSIGHTS FROM MILLENNIALS LUXURY CONSUMPTION 2019 Sukki Yoon, Virginia Vannucci, Lamberto Zollo, Riccardo Rialti
Price Lining and Odd Even Price Strategy in the Luxury Fashion Market: the Results of an Exploratory Research 2016 Aiello, G.; Donvito, R.; Vannucci, V.
Strategie competitive ed azioni di marketing per i centri di ricerca, gli spin-­‐off ed i servizi all’innovazione dell’ateneo fiorentino 2013 De Masi Sara; Coppola Giuseppe; Vannucci Virginia
The Influence of New Technologies on Shopping Values: an Exploratory Research at a Retail Level 2016 Aiello, Gaetano; Donvito, Raffaele; Vannucci, Virginia