SHTYLLA, JONIDA

SHTYLLA, JONIDA  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 27 (tempo di esecuzione: 0.034 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Application of peer-review in a university course with a high number of students 2020 Marco Masoni, Andreas Robert Formiconi, Jonida Shtylla, Maria Renza Guelfi,
Application of peer-review in a university course with a high number of students 2020 Marco Masoni; Andreas Robert Formiconi; Jonida Shtylla; Maria Renza Guelfi
Attitudes and perceptions of Italian Students in Healthcare Settings on COVID-19 vaccines and vaccinations strategies, one year after the immunization campaign 2023 Bechini, A; Vannacci, A; Salvati, C; Crescioli, G; Lombardi, N; Chiesi, F; Shtylla, J; Del Riccio, M; Bonanni, P; Boccalini, S
Attitudes and Perceptions of University Students in Healthcare Settings towards Vaccines and Vaccinations Strategies during the COVID-19 Pandemic Period in Italy 2022 Bechini, Angela; Vannacci, Alfredo; Crescioli, Giada; Lombardi, Niccolò; Del Riccio, Marco; Albora, Giuseppe; Shtylla, Jonida; Masoni, Marco; Guelfi, Maria Renza; Bonanni, Paolo; Boccalini, Sara
Computer mediated communication 2011 Masoni, M.; Guelfi, M. R.; Shtylla, J.
Discordances originated by multiple meta-analyses on interventions for myocardial infarction: A systematic review 2015 Lucenteforte, Ersilia; Moja, L.; Pecoraro, V.; Conti, Andrea; Conti, A.; Crudeli, E.; Galli, A.; Gensini, GIAN FRANCO; Minnelli, M.; Mugelli, Alessandro; Proietti, R.; Shtylla, Jonida; D'Amico, Roberto; Parmelli, E.; Virgili, Gianni
E-learning 2.0 2011 Masoni, M.; Guelfi, M. R.; Shtylla, J.; Isabella, F.; Stella, A.
Evidence Based Education: confronto tra didattica tradizionale e flipped classroom nel Corso per Operatori Socio Sanitari dell’AOUC di Careggi 2015 Guelfi MR, Masoni M, Shtylla J, Pulci B, Vancini F, Cavarretta A, D’Addio L
Il flip teaching nel Corso d Laurea in Medicina e Chirurgia dell’Università di Firenze a supporto dell’applicazione della direttiva europea 2013/55/UE 2016 Maria Renza GUELFI, Marco MASONI, Jonida SHTYLLA, Domenico PRISCO, Corrado POGGESI
Impact assessment of an educational course on vaccinations in a population of medical students 2019 Bechini A, Moscadelli A, Sartor G, Shtylla J, Guelfi MR, Bonanni P, Boccalini S.
Innovazione didiattica nell’insegnamento di Istologia del Corso di Laurea in Medicina e Chirurgia 2020 Shtylla J, Guelfi MR, Masoni M, Vannucchi MG, Bani D
Innovazione e ICT nell’insegnamento di Informatica del Corso di Laurea in Medicina e Chirurgia 2018 Maria Renza Guelfi, Marco Masoni, Jonida Shtylla, Andreas Robert Formiconi
Knowledge and training of Italian students in Healthcare Settings on COVID-19 vaccines and vaccination strategies, one year after the immunization campaign 2023 Bechini A.; Vannacci A.; Salvati C.; Crescioli G.; Lombardi N.; Chiesi F.; Shtylla J.; Del Riccio M.; Bonanni P.; Boccalini S.
Knowledge of University Students in Health Care Settings on Vaccines and Vaccinations Strategies: Impact Evaluation of a Specific Educational Training Course during the COVID-19 Pandemic Period in Italy 2022 Boccalini, Sara; Vannacci, Alfredo; Crescioli, Giada; Lombardi, Niccolò; Del Riccio, Marco; Albora, Giuseppe; Shtylla, Jonida; Masoni, Marco; Guelfi, Maria Renza; Bonanni, Paolo; Bechini, Angela
Linee guida per l’uso dei Social Media in ambito sanitario 2018 Marco Masoni; Maria Renza Guelfi; Jonida Shtylla
Metodologie didattiche per l’integrazione di pazienti virtuali nella formazione del medico 2016 Marco, Masoni; Renza Maria, Guelfi; Shtylla, Jonida
Nuovi approcci didattici nell’insegnamento di Informatica del Corso di Laurea in Medicina e Chirurgia 2019 Maria Renza Guelfi; Marco Masoni; Jonida Shtylla; Andreas R. Formiconi
Pazienti virtuali nel Corso di Laurea di Medicina e Chirurgia: un'agenda organizzativa 2016 Marco MASONI, Maria Renza GUELFI, Jonida SHTYLLA, Domenico PRISCO
Pazienti virtuali nell’insegnamento di Clinica Medica del Corso di Laurea in Medicina e Chirurgia dell’Università di Firenze 2019 Domenico Prisco; Maria Renza GUELFI; Marco MASONI; Jonida SHTYLLA
Peer assessment nell’insegnamento di Informatica del Corso di Laurea in Medicina e Chirurgia dell’Università di Firenze 2019 Maria Renza Guelfi, Marco Masoni, Jonida Shtylla, Andreas Robert Formiconi