MAZZOLI, VALENTINA

MAZZOLI, VALENTINA  

Scienze per l'Economia e l'Impresa  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 26 (tempo di esecuzione: 0.037 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
An instagram content analysis for city branding in London and Florence 2018 Acuti D., Mazzoli V., Donvito, R., Chan P
Brand e trasgressioni: le principali conseguenze nella comunicazione sui social media 2021 Mazzoli V., Zarantonello L., Donvito R.
Brand Engagement into Self-Concept and Culture: a Bibliometric and Thematic Review for a Future Research Agenda 2023 Nechaeva Olga, Mazzoli Valentina, Donvito Raffaele
Consumers’ Reaction to Brands Political Activity 2019 valentina mazzoli, laura grazzini, diletta acuti, raffaele donvito
CSR communication in retail using QR Code 2020 Aiello G., Donvito R., Dasmi C., Acuti D., Mazzoli V.
Customers’ Willingness to Disclose Personal Information throughout theCustomer Purchase Journey in Retailing: The Role of Perceived Warmth 2020 Gaetano Aiello; Raffaele Donvito; Diletta Acuti; Laura Grazzini; Valentina Mazzoli; Virginia Vannucci; Giampaolo Viglia
Defining potential research directions of brand engagement into self-concept: consumer’ cultural dimensions perspective 2021 mazzoli valentina; Nechaeva Olga
Digital Retailing: An Abstract for Preliminary Results of a Systematic Literature Review 2018 Vannucci Virginia; Mazzoli Valentina; Donvito Raffaele; Aiello Gaetano
Do you really feel a superhero? antecedents and consequences of brand engagement in self concept 2017 mazzoli valentina, acuti diletta, donvito raffaele
Exclusivity versus Accessibility: can social media represent an opportunity for luxury brands in Italy? 2015 Aiello, G.; Donvito, R. .; Acuti, D.; Mazzoli, V.
Fashion #MadeinItaly: What do you mean? 2019 Mazzoli V.; Acuti D.; Magherini L.; Bandinelli R.; Donvito R.; Floriani D.E.
Fashion luxury brands through online brand associations 2016 Aiello, G; Donvito, R; Mazzoli, V; Grazzini, L.
I, chatbot! the impact of anthropomorphism and gaze direction on willingness to disclose personal information and behavioral intentions 2023 Gabriele Pizzi, Virginia Vannucci, Valentina Mazzoli, Raffaele Donvito
IL RAPPORTO TRA MARCA E “MADE IN” NELLA VALORIZZAZIONE DEI PROCESSI DI SVILUPPO INTERNAZIONALE: GLI ESITI DI UNA CASE ANALYSIS RELATIVA A POLTRONA FRAU 2014 G. Aiello; R. Donvito; L. Grazzini; V. Mazzoli
Leveraging organizations’ political activity for consumer engagement 2017 Mazzoli, Valentina; Grazzini, Laura; Sassetti, Sara; Lombardi, Sara
Luxury and Twitter: an issue of the right words 2019 Mazzoli V.; Grazzini L.; Donvito R.; Aiello G.
L’omnicanalità come intersezione tra canali distributivi e tecnologie digitali: risultati di una revisione concettuale della letteratura 2020 Aiello G., Donvito R., Grazzini L., Mazzoli V., Vannucci V.
Measuring customer engagement on social media: towards a more qualitative and comprehensive approach 2021 Boujena, O, Godey, B., Ulrich, I., Manthiou, A., Pederzoli, D., Donvito, R., Aiello, G., Mazzoli, V.
New patterns in wine consumption: the wine by the glass trend 2020 diletta acuti, valentina mazzoli, laura grazzini, rinaldo rinaldi
QR code and the wine sector: What contents? an exploratory research study on the wine industry 2017 Acuti, Diletta; Magherini, Lorenzo; Mazzoli, Valentina; Bandinelli, Romeo; Donvito, Raffaele; Rinaldi, Rinaldo; Aiello, Gaetano