MARINELLI, NICOLA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 2.405
NA - Nord America 1.885
AS - Asia 281
AF - Africa 5
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 2
OC - Oceania 2
SA - Sud America 1
Totale 4.581
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.871
PL - Polonia 825
IT - Italia 775
IE - Irlanda 232
SE - Svezia 194
DE - Germania 103
HK - Hong Kong 87
JO - Giordania 51
FI - Finlandia 49
CN - Cina 42
UA - Ucraina 42
GB - Regno Unito 38
SG - Singapore 30
FR - Francia 29
RU - Federazione Russa 23
HU - Ungheria 20
ES - Italia 19
TR - Turchia 19
MY - Malesia 15
RO - Romania 14
VN - Vietnam 14
CH - Svizzera 12
CA - Canada 10
BE - Belgio 8
ID - Indonesia 8
PT - Portogallo 6
BG - Bulgaria 5
IR - Iran 5
NL - Olanda 5
NG - Nigeria 4
KR - Corea 3
PR - Porto Rico 3
AU - Australia 2
MM - Myanmar 2
PH - Filippine 2
XK - ???statistics.table.value.countryCode.XK??? 2
AT - Austria 1
BA - Bosnia-Erzegovina 1
BR - Brasile 1
CZ - Repubblica Ceca 1
HR - Croazia 1
IL - Israele 1
IN - India 1
LU - Lussemburgo 1
LV - Lettonia 1
MX - Messico 1
SC - Seychelles 1
TH - Thailandia 1
Totale 4.581
Città #
Warsaw 815
Fairfield 260
Chandler 232
Dublin 224
Florence 182
Woodbridge 112
Ashburn 95
Seattle 93
Cambridge 87
Wilmington 78
Houston 77
Jacksonville 71
Princeton 59
Ann Arbor 49
Buffalo 44
Milan 44
Lawrence 39
Hong Kong 36
Altamura 35
Boardman 34
Boston 32
Medford 32
Rome 26
Beijing 25
New York 24
Singapore 23
Siena 17
Izmir 15
Prato 15
Verona 15
Dong Ket 14
Barcelona 13
Suceava 13
Bologna 12
Budapest 12
Naples 11
Norwalk 11
San Diego 11
Shanghai 11
Bari 10
Kent 10
Palermo 10
Serra 10
Andover 8
Falls Church 8
Arezzo 7
Bern 7
Frankfurt Am Main 7
Chicago 6
Genoa 6
Hillsboro 6
Rieti 6
Turin 6
Cento 5
Livorno 5
Napoli 5
Poggibonsi 5
Sofia 5
Toronto 5
Atlanta 4
Brussels 4
Fumane 4
Perugia 4
Polska 4
Redwood City 4
Scandicci 4
Tappahannock 4
Trieste 4
Varese 4
Viterbo 4
West Jordan 4
Zurich 4
Afragola 3
Bayan Lepas 3
Bergamo 3
Bibbona 3
Camerlona 3
Columbus 3
Concesio 3
Figline Valdarno 3
Jakarta 3
Kuala Lumpur 3
Lastra a Signa 3
Leuven 3
Messina 3
Montesilvano Marina 3
Nizza Monferrato 3
None 3
Orono 3
Pantai 3
Phoenix 3
Porto 3
Reggio Calabria 3
Salsomaggiore Terme 3
San Martino Valle Caudina 3
Southampton 3
Tehran 3
Terlizzi 3
Tradate 3
Trani 3
Totale 3.271
Nome #
Evaluation of economic, social and sector impacts of agricultural land loss 249
Sostenibilità e mercati nelle teorie del benessere e del comportamento dei consumatori 221
Asimmetrie informative e sicurezza alimentare nei diritti del consumatore e nella competitività dei sistemi produttivi 209
Wine and globalisation: changes in the International market structure and the position of Italy 196
The consumer perception of the presence of palm oil in food products: an exploratory study in Italy 185
Il catasto da strumento di conoscenza "strutturale" a strumento di informazione "funzionale" delle risorse territoriali 185
Quantification of the total economic value of forest systems: spatial analysis application to the region of Tuscany (Italy) 177
L’impiego degli automi cellulari per la costruzione di scenari di cambiamento dell’uso del suolo 167
Evaluation of Landscape Impacts and Land Use Change: a Tuscan Case Study for CAP Reform Scenarios 166
Brunello di Montalcino Wine Farms: Remaining Competitive Through Full-Cost Accounting 158
Contabilità analitica e sostenibilità economica del settore vitivinicolo: il caso del Chianti Classico 154
Distribuzione organizzata vs. negozio specializzato: uno studio sulle preferenze del consumatore italiano di carne bovina 109
Italian wines and Asia: policy scenarios and competitive dynamics 108
Generation Y, Wine and Alcohol: a Semantic Differential Approach to Consumption Analysis in Tuscany 97
The consumer as citizen: the role of ethics for a sustainable consumption 90
Optimisation of the regional energy supply network: a multi-objective analysis in the province of Florence (Italy) 88
The cost of making wine: A Tuscan case study based on a full cost approach 85
Assessment of climate change impact on viticulture: Economic evaluations and adaptation strategies analysis for the Tuscan wine sector 83
Il consumatore responsabile 83
Sustainability and Food: a Text Analysis of the Scientific Literature 76
The Short Food Supply Chain: A Concrete Example of Sustainability. A Literature Review 74
“Corporate System” and Green Economy in Campania Region: A Collaborative Platform for the Excellences 72
Il Sistema rurale toscano tra congiuntura e struttura alla vigilia della nuova programmazione - Rapporto 2013 70
Sustainability and Well-Being: The Perception of Younger Generations and Their Expectations 69
Why do you drink? A means-end approach to the motivations of young alcohol consumers 68
Nutraceutical olive oil: does it make the difference? 67
Economic Impact of Climate Change on the Forest Sector: A Subjective Probabilistic Logic Application and Uncertainty Analysis for an Italian Case Study 64
Sustainability: A quantitative discourse analysis 61
Does quality really matter? Variables that drive postmodern consumer choices 59
Sostenibilità e mercati nelle teorie del benessere e del comportamento dei consumatori 58
Factors affecting food label complexity: does the new EU Regulation satisfy consumer issues? 57
Cambiamenti in atto nel paesaggio agrario toscano. Possibili scenari evolutivi 56
Il consumo responsabile di alcol dei giovani in Toscana: analisi delle caratteristiche del consumatore e studio sulla fattibilità di una strategia di marketing sociale 55
Competitività sui mercati globali e salvaguardia delle produzioni locali: il caso della filiera vitivinicola senese 55
L'indagine diretta 49
Un'analisi SWOT per i vini italiani 49
Cost Accounting and the Sustainability of the Wine Sector: The Case of Chianti Classico DOCG 48
La modellizzazione dell'offerta di biomasse forestali 45
A Means-End Analysis of the Motivations of Young Wine Consumers for the Elaboration of Communication Strategies 45
TRADITIONAL PRODUCTS FOR SOCIAL AND ECONOMIC DEVELOPMENT IN RURAL AREAS: THE CASE OF EXTRA-VIRGIN OLIVE OIL IN TUSCANY 43
Presenza e visibilità del Sangiovese nel mercato del vino: uno studio sulla Grande Distribuzione Organizzata in Italia 43
Il ruolo delle denominazioni d'origine negli indirizzi di sviluppo e nelle strategie di mercato 43
Multifunctional diversification for the Italian wine producers: the state of the art in the adoption of deepening strategies 43
Sistemi vitivinicoli locali VQPRD e moderna distribuzione: il ruolo della cooperazione 42
Geografia forestale 38
A cross-cultural comparison of social media usage in the wine business 37
Green orientation in the food industry and labour market 36
Full cost analysis for the creation of managerial benchmarks in the wine sector: a case study in Tuscany 36
Teoria economica e risorse naturali 36
Il ruolo delle Cantine Sociali e delle produzioni a denominazione senesi nella moderna distribuzione 35
Il mercato del vino nella Grande Distribuzione in Italia 32
The perception of palm oil by Millennials: A semantic differential approach 28
Welfare in rural areas: a model in support of public decision processes 25
Territorial Systems with Rural Vocation, Innovation and Climate Change: from the Web an Opportunity for the Sustainability of Well-Being 23
La riforma della Pac ed i suoi effetti sul grano duro: il caso della Campania 20
A family business in the global market between tradition and innovation: an interview with Mireia Torres Macsazzek 18
Transition towards Well-being Sustainability: Approach to "Circular Economic Model" 17
Totale 4.602
Categoria #
all - tutte 12.266
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book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 12.266


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020681 60 68 22 49 72 67 65 85 68 49 61 15
2020/2021618 44 52 27 59 45 76 22 53 97 76 25 42
2021/2022404 15 44 28 22 20 13 13 30 20 16 79 104
2022/20231.101 111 123 63 78 81 188 159 69 120 28 47 34
2023/2024513 38 49 77 50 36 48 41 69 16 27 40 22
2024/202523 23 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 4.602