CIAPPEI, CRISTIANO
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 6.689
NA - Nord America 6.499
AS - Asia 1.458
OC - Oceania 91
AF - Africa 48
SA - Sud America 32
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 7
Totale 14.824
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 6.456
PL - Polonia 1.980
IT - Italia 1.471
RU - Federazione Russa 1.245
HK - Hong Kong 503
IE - Irlanda 462
SG - Singapore 372
SE - Svezia 327
GB - Regno Unito 301
CN - Cina 237
DE - Germania 169
UA - Ucraina 166
FR - Francia 156
FI - Finlandia 136
IN - India 94
AU - Australia 90
NL - Olanda 87
CH - Svizzera 65
ES - Italia 50
KR - Corea 42
VN - Vietnam 41
CA - Canada 39
ID - Indonesia 34
JO - Giordania 33
BR - Brasile 26
CI - Costa d'Avorio 20
BE - Belgio 19
PK - Pakistan 16
TR - Turchia 15
JP - Giappone 12
SC - Seychelles 12
MY - Malesia 11
TW - Taiwan 11
HU - Ungheria 10
PT - Portogallo 7
RO - Romania 7
AT - Austria 6
EU - Europa 6
GR - Grecia 6
EG - Egitto 5
IR - Iran 5
OM - Oman 5
AE - Emirati Arabi Uniti 4
LT - Lituania 4
PH - Filippine 4
TH - Thailandia 4
BG - Bulgaria 3
CZ - Repubblica Ceca 3
PE - Perù 3
QA - Qatar 3
RE - Reunion 3
SA - Arabia Saudita 3
AR - Argentina 2
DK - Danimarca 2
HR - Croazia 2
IL - Israele 2
IQ - Iraq 2
JM - Giamaica 2
MA - Marocco 2
MX - Messico 2
NG - Nigeria 2
ZA - Sudafrica 2
BD - Bangladesh 1
BY - Bielorussia 1
CL - Cile 1
CY - Cipro 1
EE - Estonia 1
KZ - Kazakistan 1
LK - Sri Lanka 1
MT - Malta 1
MU - Mauritius 1
NZ - Nuova Zelanda 1
RS - Serbia 1
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 1
TG - Togo 1
TM - Turkmenistan 1
XK - ???statistics.table.value.countryCode.XK??? 1
Totale 14.824
Città #
Santa Clara 2.797
Warsaw 1.974
Dublin 459
Hong Kong 371
Fairfield 367
Florence 364
Chandler 346
Singapore 273
Ashburn 200
Jacksonville 198
Woodbridge 190
Cambridge 178
Wilmington 156
Houston 151
Seattle 151
Princeton 132
Ann Arbor 120
Beijing 119
Milan 90
Boston 84
Moscow 80
Melbourne 75
Mumbai 72
Rome 70
Buffalo 61
Medford 61
Bern 58
Altamura 42
Boardman 42
Helsinki 42
San Diego 38
Lawrence 36
Paris 35
Naples 29
Dong Ket 28
Leeds 28
Barcelona 26
Shanghai 25
Los Angeles 24
Norwalk 24
London 22
Southwark 22
Jakarta 21
Prato 21
Abidjan 20
Amsterdam 19
Brussels 19
Coventry 16
Kent 15
Sesto Fiorentino 15
Toronto 15
Andover 14
Dalseong-gun 13
Glasgow 13
Guangzhou 13
Hillsboro 13
Redwood City 13
Turin 13
Bologna 12
Falls Church 12
Merlara 12
Izmir 11
Taranto 11
Como 10
Dearborn 10
Munich 10
Pistoia 10
Siena 10
Verona 10
West Jordan 10
Birmingham 9
Newham 9
Cagliari 8
Chiusi 8
Kowloon 8
Phoenix 8
Pisa 8
Seoul 8
Stockholm 8
Cocoa 7
Colle Di Val D'elsa 7
Delhi 7
Edinburgh 7
Frankfurt Am Main 7
New York 7
Padova 7
Subbiano 7
Carpi 6
Castelcovati 6
Cologne 6
Cressa 6
Falkenstein 6
Gangseo-gu 6
Genoa 6
Laurel 6
Lequile 6
Livorno 6
Macerata 6
Madrid 6
Napoli 6
Totale 10.249
Nome #
The Role of Heritage and Authenticity in the Value Creation of Fashion Brand 960
Volunteers' Behavioral Intention in Non-profit Organizations Strategy: A Structural Equation Model 327
What Sparks Ethical Decision Making? The Interplay Between Moral Intuition and Moral Reasoning: Lessons from the Scholastic Doctrine 310
Factors Stimulating Social Innovation in Entrepreneurship: An Empirical Evidence of Inter-Organizational Alliances in Italy 304
Soft Skills per il governo dell'agire. La saggezza e le competenze prassico-pragmatiche 284
Finding the extraordinary and creating the unexpected: Gnome and genius combined in an exceptional ethical heuristic 271
Social media strategies to protect brand image and corporate reputation in the digital era: a digital investigation of the Eni vs. Report case 256
La metodologia Sei Sigma nei servizi. Un'applicazione ai modelli di gestione finanziaria 250
Philosophy Theory Into Entrepreneurial Education Practice: A Holistic Model 248
Strategie di internazionalizzazione e grande distribuzione nel settore dell’abbigliamento. Focus sulla realtà fiorentina 246
DIGITAL CULTURAL HERITAGE MARKETING: THE ROLE OF DIGITAL TECHNOLOGIES IN CULTURAL HERITAGE VALORIZATION 246
Innovazione e brokeraggio tecnologico 214
Investire sulle proprie capacità 198
I giovani e il futuro 191
Il valore morale dei titoli di studio 191
Entrare nel merito del merito 190
La nostra idea di Universitas 187
Soft Skills per il governo dell'agire. La saggezza e le competenze prassico-pragmatiche 169
Additive Manufacturing in SMEs: Empirical Evidences from Italy 156
Reciprocity and gift-giving logic in NPOs 153
CUSTOMERS’ PERCEPTION OF HERITAGE AND AUTHENTICITY IN LUXURY FASHION BRAND: A STRUCTURAL PATH DIAGRAM 146
Co-creation experiences in social media brand communities 146
"Drivers of New Product Success in the > Italian Sport Shoe Cluster of Montebelluna" 139
STRATEGIA E VALORE D'IMPRESA 138
Factors affecting universities’ ability to foster students’ entrepreneurial behaviour: an empirical investigation 138
Entrepreneurial Universities and Women Entrepreneurship: A Cross-Cultural Study 132
Il modello di business di un MOOC italiano 132
Entrepreneurial cognition and socially situated approach: a systematic and bibliometric analysis 128
From governance to organizational effectiveness: the role of organizational identity and volunteers’ commitment 126
Etica nell'impresa e negli affari 123
Sustainable consumption in organic food buying behavior: The case of quinoa 121
Drivers of New Product Success in the Italian Sport Shoe Cluster of Montebelluna 121
Volunteers' Religiosity and Intention to Stay: The Mediating Role of Motivation 120
Turnaround management and systemic approach: a historical review of the Florentine management school contribution 118
Il lusso nel dettaglio. Strategie experience based nella teatralità retail moda 118
Cultura. Economia & Marketing 117
Entrepreneurial Hubris and Innovation: Developing a new conceptual framework 116
Gli incubatori di impresa 115
Ethical consumption and consumers’ decision making: the role of moral intuition 113
Luxury between commerce and experience 111
Exploring the Antecedents of Brand Loyalty and Electronic Word of Mouth in Social-Media-Based Brand Communities: Do Gender Differences Matter? 111
Assetti imprenditoriali e manageriali nelle imprese orafe italiane 111
Social media brand communities and brand value co-creation: Evidences from Italy 111
Corporate Government (2 edizione) 109
Experiential marketing in Florentine fashion and luxury stores 108
Is Internal CSR really less Impactful in Individualist and Masculine cultures? A Multilevel Approach 108
HOW TO EFFECTIVELY COMMUNICATE CELEBRITY ENDORSEMENT? THE ROLE OF BRAND AUTHENTICITY AND CREDIBILITY 106
Creating shared-value in the digital era: The role of donation-based crowdfunding 106
Big Data and Online Reputation Management in Tourism: Leveraging the role of Entrepreneurship 105
LA GOVERNANCE POLITICA DI IMPRESA. CONSENSO, IDENTITA', INTERESSI E POTERE NEL GOVERNO IMPRENDITORIALE 105
LO SVILUPPO PRODUTTIVO A RETE NELLE IMPRESE DEL DISTRETTO PRATESE 105
Apprendimento e agire strategico di impresa 103
La valorizzazione economica delle tipicità locali tra localismo e globalizzazione 102
Big data and dynamic capabilities: a bibliometric analysis and systematic literature review 102
Il governo strategico dei processi operativi 101
Autonomia e Assetti d'impresa 101
Does religiosity influence retention strategies in nonprofit organizations? 101
La Mitopoiesi della marca moda- strategie di brand building nelle imprese moda- 100
How do museums foster loyalty in tech-savvy visitors? The role of social media and digital experience 100
Ethical Judgment and Radical Business Changes: The Role of Entrepreneurial Perspicacity 100
CUSTOMER SACRED EXPERIENCE AND STRATEGIC POSITIONING OF LUXURY BRAND 99
Cultura. Economia & Marketing 98
La funzione logistica nell'impresa industriale 97
Costruire il futuro 97
“An Eye for an Eye, a Tooth for a Tooth” in NPOs 96
Entrepreneurial passion, orientation, and behavior: The moderating role of linear and non-linear thinking style 96
Gli effetti della Stampa 3D sulla competitività aziendale. Il caso delle imprese orafe del distretto di Arezzo 94
Strategie e assetti imprenditoriali nelle piccole e medie imprese 93
Bricolage and Social Entrepreneurship to Address Emergent Social Needs: A “Deconstructionist” Perspective 93
Il Consumer Journey nel turismo: Elaborazione di un framework integrale sulla base della letteratura esistente 92
Ambidextrous organization and agility in big data era: The role of business process management systems 92
Re-Shaping Post-COVID-19 Organizations: The Role of Relational Goods in Increasing Affective Commitment and Reducing Turnover Intention 91
Diagnosi strategica e controllo direzionale delle imprese 90
Soft Skills per il governo dell'agire. La saggezza e le competenze prassico-pragmatiche 90
How to foster women entrepreneurship? A “Big Five” framework for entrepreneurial universities 90
Evaluating the quality of entrepreneurial education analysing its ability to increase entrepreneurial attitude and intent of students 90
Facility management for global care 90
MATERIALISM, MORALITY, AND SKEPTICISM IN MILLENNIALS’ SOCIAL MEDIA USAGE AND COMMUNICATION: INSIGHTS FROM THE LUXURY FASHION CONTEXT 89
La mitopoiesi della marca moda. Strategie di brand building nelle imprese moda 88
A philosophical approach to entrepreneurship education: A model based on Kantian and Aristotelian thought 88
Gli aspetti filosofici e istituzionali del governo imprenditoriale : CORPORATE GOVERNMENT : gli assetti istituzionali di governo delle imprese 87
Il governo imprenditoriale 87
Relational Goods between person, acknowledgment and Affective Commitment: A contribution to the creation of public value 87
Communicational topics in governance processes of Family Business Succession 86
Etica nell'impresa e negli affari 86
L'etica d'impresa 86
Il rapporto clienti-fornitori nelle imprese tessili pratesi 85
Gli effetti della Stampa 3D sulla competitività aziendale. Il caso delle imprese orafe del distretto di Arezzo 83
GLI ASPETTI POLITICI DEL GOVERNO IMPRENDITORIALE : LA GOVERNANCE POLITICA DI IMPRESA : CONSENSO, IDENTITÀ, INTERESSI E POTERE NEL GOVERNO IMPRENDITORIALE 82
HERITAGE AND INNOVATIVE MYTHOPOESIS IN AUTHENTICITY OF HIGH SYMBOLIC FASHION BRAND 82
Project financing e il Partenariato pubblico privato 80
La gestione degli spettacoli. Dall'impresa Tv, all'ideazione di un format, alla realizzazione della produzione 79
Il processo di acquisizione dei beni e servizi nella Supply Chain Ospedaliera 79
La governance dei servizi pubblici locali 79
La Governance Imprenditoriale 78
Il realismo strategico 78
VENDERE ARTE E SPETTACOLO 78
Il prodotto moda nelle strategie dell'imprenditore distrettuale tradizionale 78
Innovazione di prodotto 77
I collegi universitari di merito. Il riconoscimento di una esperienza all’avanguardia 77
Totale 13.451
Categoria #
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Totale 33.781


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020447 0 0 0 0 0 0 0 0 119 124 168 36
2020/20211.336 99 93 56 156 91 132 79 135 117 176 89 113
2021/2022862 23 96 52 58 49 36 28 46 35 35 145 259
2022/20231.740 234 169 84 114 145 309 276 89 138 26 63 93
2023/20241.229 53 86 186 58 72 55 63 139 90 202 138 87
2024/20256.040 258 584 420 776 2.244 1.190 134 398 36 0 0 0
Totale 14.947