CIAPPEI, CRISTIANO
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 5.561
NA - Nord America 3.374
AS - Asia 916
AF - Africa 24
OC - Oceania 13
SA - Sud America 10
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 6
Totale 9.904
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 3.347
PL - Polonia 1.977
IT - Italia 1.327
RU - Federazione Russa 587
IE - Irlanda 459
SE - Svezia 318
CN - Cina 228
SG - Singapore 210
HK - Hong Kong 209
GB - Regno Unito 170
UA - Ucraina 162
DE - Germania 144
FR - Francia 111
FI - Finlandia 107
IN - India 87
CH - Svizzera 64
NL - Olanda 43
VN - Vietnam 41
KR - Corea 35
ES - Italia 33
JO - Giordania 33
CA - Canada 26
BE - Belgio 19
AU - Australia 13
SC - Seychelles 12
TR - Turchia 12
HU - Ungheria 10
PK - Pakistan 10
ID - Indonesia 8
JP - Giappone 8
TW - Taiwan 7
EU - Europa 6
GR - Grecia 6
RO - Romania 6
BR - Brasile 5
OM - Oman 5
PT - Portogallo 5
TH - Thailandia 4
AT - Austria 3
EG - Egitto 3
IR - Iran 3
MY - Malesia 3
QA - Qatar 3
RE - Reunion 3
AE - Emirati Arabi Uniti 2
AR - Argentina 2
BG - Bulgaria 2
HR - Croazia 2
LT - Lituania 2
NG - Nigeria 2
PE - Perù 2
PH - Filippine 2
SA - Arabia Saudita 2
BY - Bielorussia 1
CL - Cile 1
CY - Cipro 1
CZ - Repubblica Ceca 1
IL - Israele 1
IQ - Iraq 1
LK - Sri Lanka 1
MA - Marocco 1
MT - Malta 1
MU - Mauritius 1
MX - Messico 1
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 1
TG - Togo 1
ZA - Sudafrica 1
Totale 9.904
Città #
Warsaw 1.972
Dublin 456
Fairfield 367
Florence 352
Chandler 346
Jacksonville 198
Ashburn 193
Woodbridge 190
Cambridge 176
Singapore 167
Wilmington 156
Houston 151
Seattle 151
Princeton 132
Ann Arbor 120
Beijing 119
Boston 81
Hong Kong 81
Mumbai 70
Milan 65
Buffalo 61
Medford 61
Bern 58
Rome 57
Moscow 48
Altamura 42
Boardman 41
San Diego 38
Lawrence 36
Santa Clara 32
Dong Ket 28
Barcelona 26
Naples 26
Norwalk 24
Paris 24
Shanghai 24
Prato 21
Brussels 19
Amsterdam 17
Helsinki 15
Kent 15
Los Angeles 15
Sesto Fiorentino 15
Toronto 15
Andover 14
Dalseong-gun 13
Hillsboro 13
Redwood City 13
Falls Church 12
Merlara 12
Southwark 12
Coventry 11
Guangzhou 11
Izmir 11
London 11
Como 10
Dearborn 10
Munich 10
Pistoia 10
Verona 10
West Jordan 10
Newham 9
Bologna 8
Cagliari 8
Chiusi 8
Kowloon 8
Leeds 8
Phoenix 8
Pisa 8
Cocoa 7
Colle Di Val D'elsa 7
Delhi 7
Frankfurt Am Main 7
New York 7
Padova 7
Siena 7
Stockholm 7
Subbiano 7
Carpi 6
Castelcovati 6
Cologne 6
Cressa 6
Gangseo-gu 6
Laurel 6
Lequile 6
Macerata 6
Napoli 6
Saint Petersburg 6
Seoul 6
Tay Ninh 6
Waltham Forest 6
Birmingham 5
Budapest 5
Figline Valdarno 5
Gangnam-gu 5
Grevenbroich 5
Islington 5
Livorno 5
Mestre 5
Montpellier 5
Totale 6.745
Nome #
The Role of Heritage and Authenticity in the Value Creation of Fashion Brand 569
What Sparks Ethical Decision Making? The Interplay Between Moral Intuition and Moral Reasoning: Lessons from the Scholastic Doctrine 270
Factors Stimulating Social Innovation in Entrepreneurship: An Empirical Evidence of Inter-Organizational Alliances in Italy 257
Volunteers' Behavioral Intention in Non-profit Organizations Strategy: A Structural Equation Model 242
Finding the extraordinary and creating the unexpected: Gnome and genius combined in an exceptional ethical heuristic 229
Social media strategies to protect brand image and corporate reputation in the digital era: a digital investigation of the Eni vs. Report case 216
Strategie di internazionalizzazione e grande distribuzione nel settore dell’abbigliamento. Focus sulla realtà fiorentina 212
Philosophy Theory Into Entrepreneurial Education Practice: A Holistic Model 208
Soft Skills per il governo dell'agire. La saggezza e le competenze prassico-pragmatiche 207
La metodologia Sei Sigma nei servizi. Un'applicazione ai modelli di gestione finanziaria 206
DIGITAL CULTURAL HERITAGE MARKETING: THE ROLE OF DIGITAL TECHNOLOGIES IN CULTURAL HERITAGE VALORIZATION 198
Innovazione e brokeraggio tecnologico 174
Investire sulle proprie capacità 162
I giovani e il futuro 160
Il valore morale dei titoli di studio 156
Entrare nel merito del merito 156
La nostra idea di Universitas 155
Soft Skills per il governo dell'agire. La saggezza e le competenze prassico-pragmatiche 128
Additive Manufacturing in SMEs: Empirical Evidences from Italy 114
Reciprocity and gift-giving logic in NPOs 110
Co-creation experiences in social media brand communities 107
"Drivers of New Product Success in the > Italian Sport Shoe Cluster of Montebelluna" 102
STRATEGIA E VALORE D'IMPRESA 102
CUSTOMERS’ PERCEPTION OF HERITAGE AND AUTHENTICITY IN LUXURY FASHION BRAND: A STRUCTURAL PATH DIAGRAM 101
Factors affecting universities’ ability to foster students’ entrepreneurial behaviour: an empirical investigation 94
Il modello di business di un MOOC italiano 94
Entrepreneurial cognition and socially situated approach: a systematic and bibliometric analysis 88
Entrepreneurial Universities and Women Entrepreneurship: A Cross-Cultural Study 87
Turnaround management and systemic approach: a historical review of the Florentine management school contribution 84
From governance to organizational effectiveness: the role of organizational identity and volunteers’ commitment 81
Etica nell'impresa e negli affari 79
Assetti imprenditoriali e manageriali nelle imprese orafe italiane 78
Drivers of New Product Success in the Italian Sport Shoe Cluster of Montebelluna 78
Il lusso nel dettaglio. Strategie experience based nella teatralità retail moda 78
Volunteers' Religiosity and Intention to Stay: The Mediating Role of Motivation 77
Entrepreneurial Hubris and Innovation: Developing a new conceptual framework 75
LA GOVERNANCE POLITICA DI IMPRESA. CONSENSO, IDENTITA', INTERESSI E POTERE NEL GOVERNO IMPRENDITORIALE 74
LO SVILUPPO PRODUTTIVO A RETE NELLE IMPRESE DEL DISTRETTO PRATESE 73
Exploring the Antecedents of Brand Loyalty and Electronic Word of Mouth in Social-Media-Based Brand Communities: Do Gender Differences Matter? 73
Cultura. Economia & Marketing 72
Gli incubatori di impresa 71
Sustainable consumption in organic food buying behavior: The case of quinoa 71
Ethical consumption and consumers’ decision making: the role of moral intuition 71
Il governo strategico dei processi operativi 70
Luxury between commerce and experience 70
HOW TO EFFECTIVELY COMMUNICATE CELEBRITY ENDORSEMENT? THE ROLE OF BRAND AUTHENTICITY AND CREDIBILITY 70
La valorizzazione economica delle tipicità locali tra localismo e globalizzazione 69
Corporate Government (2 edizione) 69
Experiential marketing in Florentine fashion and luxury stores 68
Is Internal CSR really less Impactful in Individualist and Masculine cultures? A Multilevel Approach 68
Autonomia e Assetti d'impresa 67
Social media brand communities and brand value co-creation: Evidences from Italy 67
La funzione logistica nell'impresa industriale 66
Apprendimento e agire strategico di impresa 66
Ethical Judgment and Radical Business Changes: The Role of Entrepreneurial Perspicacity 65
Big data and dynamic capabilities: a bibliometric analysis and systematic literature review 64
Big Data and Online Reputation Management in Tourism: Leveraging the role of Entrepreneurship 63
Does religiosity influence retention strategies in nonprofit organizations? 63
Strategie e assetti imprenditoriali nelle piccole e medie imprese 61
Cultura. Economia & Marketing 61
Creating shared-value in the digital era: The role of donation-based crowdfunding 60
CUSTOMER SACRED EXPERIENCE AND STRATEGIC POSITIONING OF LUXURY BRAND 60
Gli aspetti filosofici e istituzionali del governo imprenditoriale : CORPORATE GOVERNMENT : gli assetti istituzionali di governo delle imprese 57
Il governo imprenditoriale 57
Diagnosi strategica e controllo direzionale delle imprese 57
How do museums foster loyalty in tech-savvy visitors? The role of social media and digital experience 57
Ambidextrous organization and agility in big data era: The role of business process management systems 57
La Mitopoiesi della marca moda- strategie di brand building nelle imprese moda- 56
L'etica d'impresa 56
Il rapporto clienti-fornitori nelle imprese tessili pratesi 54
Gli effetti della Stampa 3D sulla competitività aziendale. Il caso delle imprese orafe del distretto di Arezzo 54
GLI ASPETTI POLITICI DEL GOVERNO IMPRENDITORIALE : LA GOVERNANCE POLITICA DI IMPRESA : CONSENSO, IDENTITÀ, INTERESSI E POTERE NEL GOVERNO IMPRENDITORIALE 52
Project financing e il Partenariato pubblico privato 52
Communicational topics in governance processes of Family Business Succession 51
A philosophical approach to entrepreneurship education: A model based on Kantian and Aristotelian thought 51
Il processo di acquisizione dei beni e servizi nella Supply Chain Ospedaliera 50
“An Eye for an Eye, a Tooth for a Tooth” in NPOs 50
MATERIALISM, MORALITY, AND SKEPTICISM IN MILLENNIALS’ SOCIAL MEDIA USAGE AND COMMUNICATION: INSIGHTS FROM THE LUXURY FASHION CONTEXT 50
Bricolage and Social Entrepreneurship to Address Emergent Social Needs: A “Deconstructionist” Perspective 50
Costruire il futuro 49
Re-Shaping Post-COVID-19 Organizations: The Role of Relational Goods in Increasing Affective Commitment and Reducing Turnover Intention 49
Entrepreneurial passion, orientation, and behavior: The moderating role of linear and non-linear thinking style 48
La Governance Imprenditoriale 47
La gestione degli spettacoli. Dall'impresa Tv, all'ideazione di un format, alla realizzazione della produzione 47
Il Consumer Journey nel turismo: Elaborazione di un framework integrale sulla base della letteratura esistente 47
La governance dei servizi pubblici locali 47
I collegi universitari di merito. Il riconoscimento di una esperienza all’avanguardia 47
Innovazione di prodotto 46
How to foster women entrepreneurship? A “Big Five” framework for entrepreneurial universities 46
Facility management for global care 46
La mitopoiesi della marca moda. Strategie di brand building nelle imprese moda 44
Soft Skills per il governo dell'agire. La saggezza e le competenze prassico-pragmatiche 44
Etica nell'impresa e negli affari 43
Evaluating the quality of entrepreneurial education analysing its ability to increase entrepreneurial attitude and intent of students 43
Saggezza e strategia 43
Il realismo strategico 42
VENDERE ARTE E SPETTACOLO 42
Il potenziale strategico. Da una proposta teorica ad un metodo applicativo 42
Soft Skills per il governo dell'agire. La saggezza e le competenze prassico-pragmatiche 42
null 41
Totale 9.142
Categoria #
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Totale 25.468


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2019/20201.175 0 0 49 111 130 122 129 187 119 124 168 36
2020/20211.336 99 93 56 156 91 132 79 135 117 176 89 113
2021/2022862 23 96 52 58 49 36 28 46 35 35 145 259
2022/20231.740 234 169 84 114 145 309 276 89 138 26 63 93
2023/20241.229 53 86 186 58 72 55 63 139 90 202 138 87
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