AIELLO, GAETANO
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 6.763
NA - Nord America 5.954
AS - Asia 1.108
OC - Oceania 92
AF - Africa 56
SA - Sud America 9
Totale 13.982
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 5.923
IT - Italia 2.711
RU - Federazione Russa 1.346
PL - Polonia 484
DE - Germania 433
FR - Francia 402
IE - Irlanda 362
SE - Svezia 308
SG - Singapore 305
GB - Regno Unito 241
HK - Hong Kong 230
JO - Giordania 174
CN - Cina 146
UA - Ucraina 131
FI - Finlandia 96
AU - Australia 92
CH - Svizzera 89
IN - India 60
KR - Corea 58
NL - Olanda 55
ES - Italia 42
TR - Turchia 37
CA - Canada 31
PH - Filippine 31
CI - Costa d'Avorio 27
VN - Vietnam 14
IR - Iran 13
ID - Indonesia 10
ZA - Sudafrica 10
BE - Belgio 9
JP - Giappone 9
RO - Romania 8
ZM - Zambia 8
AT - Austria 7
HU - Ungheria 6
NO - Norvegia 6
LU - Lussemburgo 5
AE - Emirati Arabi Uniti 4
BR - Brasile 4
DK - Danimarca 4
GR - Grecia 4
PT - Portogallo 4
SC - Seychelles 4
CO - Colombia 3
MU - Mauritius 3
SM - San Marino 3
TH - Thailandia 3
CZ - Repubblica Ceca 2
HR - Croazia 2
MA - Marocco 2
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 2
MY - Malesia 2
PK - Pakistan 2
AL - Albania 1
AM - Armenia 1
BA - Bosnia-Erzegovina 1
BD - Bangladesh 1
CL - Cile 1
CY - Cipro 1
DZ - Algeria 1
EC - Ecuador 1
EE - Estonia 1
GE - Georgia 1
KH - Cambogia 1
OM - Oman 1
SA - Arabia Saudita 1
SO - Somalia 1
TW - Taiwan 1
Totale 13.982
Città #
Santa Clara 2.260
Warsaw 477
Florence 387
Fairfield 377
Chandler 366
Dublin 355
Ashburn 250
Singapore 227
Milan 208
Jacksonville 198
Rome 188
Cambridge 170
Houston 161
Seattle 160
Woodbridge 152
Wilmington 150
Hong Kong 136
Princeton 110
Buffalo 105
Boston 80
Melbourne 76
Boardman 75
Loughborough 70
Beijing 60
Ann Arbor 56
Mumbai 51
Moscow 49
Bern 46
Medford 43
San Diego 37
Altamura 36
Lawrence 35
Shanghai 35
Paris 34
Bologna 32
Turin 32
Naples 29
Abidjan 27
Barcelona 26
Norwalk 25
Verona 25
Izmir 24
Falls Church 21
London 21
Venice 20
Bari 18
Catania 17
Helsinki 16
Prato 16
Los Angeles 15
Voghera 15
Brescia 14
Salerno 14
Napoli 13
Toronto 13
Andover 12
New York 12
Perugia 12
Pescara 12
Caserta 11
Hillsboro 11
Padova 11
Pisa 11
Vicenza 11
Baton Rouge 10
Livorno 10
Modena 10
Palermo 10
Sesto Fiorentino 10
Ardabil 9
Dearborn 9
Jakarta 9
Rottanova 9
Yubileyny 9
Bergamo 8
Dallas 8
Dong Ket 8
Frankfurt Am Main 8
Genoa 8
Glasgow 8
Gragnano 8
Kent 8
Lucca 8
Scandicci 8
Zurich 8
Augusta 7
Giulianova 7
Isernia 7
Manchester 7
Marostica 7
Messina 7
Montagny 7
Owingen 7
Pontedera 7
Anguillara Sabazia 6
Brisbane 6
Cesena 6
Francavilla Al Mare 6
Lusaka 6
Orsenigo 6
Totale 8.038
Nome #
L’evoluzione del concetto di lusso e la gestione strategica della marca. Un’analisi qualitativa delle percezioni sul concetto, sulla marca e su un prodotto di lusso 1.935
QR code and the wine sector: What contents? an exploratory research study on the wine industry 306
What is the Value of Luxury? A Cross-Cultural Consumer Perspective 281
Le percezioni del concetto di lusso nei giovani. Un’analisi comparata a livello internazionale 281
L’immagine paese e l’immagine di marca: gli esiti di una ricerca empirica sul Made in Italy. 236
Exclusivity versus Accessibility: can social media represent an opportunity for luxury brands in Italy? 228
THE GROWING CHALLENGE OF UNLEASHING THE POWER OF STRONG IDENTITIES VIA BRANDING AND BRAND COMMUNICATION – IS IT THE PRODUCT, THE DESIGNER, THE COMPANY, THE CITY OR COUNTRY BEHIND TO ACHIEVE AND SUSTAIN SUCCESS IN FASHION MARKETING? 216
LUXURY BRANDS SOCIAL MEDIA MARKETING EFFORTS: INFLUENCE ON BRAND EQUITY AND CONSUMERS’ BEHAVIOR 207
An international comparison of “Made in Italy” in the fashion, furniture and food sectors: An observational research study in France, Russia and The United Kingdom 196
Price Lining and Odd Even Price Strategy in the Luxury Fashion Market: the Results of an Exploratory Research 179
A cross-cultural exploratory content analysis of the perception of luxury from six countries 178
COUNTRY IMAGE AND BRAND IMAGE: AN INTERNATIONAL INVESTIGATION ON MADE IN ITALY 175
Brand and country-of-origin effect on consumers' decision to purchase luxury products 167
Stakeholder engagement in green place branding: A focus on user‐generated content 166
Loss or gain? The role of message framing in hotel guests’ recycling behaviour 165
Luxury brand strategies and customer experiences: Contributions to theory and practice 162
The relationship between the territory and fashion events: The case of Florence and Pitti Immagine fashion fairs 149
An Intercultural Comparison of the Perception of Luxury by Young Consumers 139
IL RAPPORTO TRA MARCA E “MADE IN” NELLA VALORIZZAZIONE DEI PROCESSI DI SVILUPPO INTERNAZIONALE: GLI ESITI DI UNA CASE ANALYSIS RELATIVA A POLTRONA FRAU 139
Social media marketing efforts of luxury brands: Influence on brand equity and consumer behavior 139
Luxury and Twitter: an issue of the right words 136
The Luxury Dimensions In The Area Of Social Media: An Exploration Of Luxury Brands Associations 132
Marketing per il governo d'impresa 131
Digital Retailing: An Abstract for Preliminary Results of a Systematic Literature Review 128
Comunicazione integrata nell’abbigliamento: strategie di marca e ruolo del punto vendita nella distribuzione specializzata statunitense 126
A study on measuring and defining customer equity of complex shopping malls 124
Determinants of SMEs Growth: The Balance Between Innovation and Tradition as Key Factor for Italian Small Business Development 123
Country Image and Brand Image: An International Investigation of Made in Italy 119
L’evoluzione dei network per il marketing territoriale e l’attrazione degli investimenti 116
Consumer Value Perception of Luxury Goods: A Cross-Cultural and Cross-Industry Comparison. 116
Customers’ Willingness to Disclose Personal Information throughout theCustomer Purchase Journey in Retailing: The Role of Perceived Warmth 115
Environmental practices in the wine industry: an overview of the Italian market 115
A cross-cultural exploratory analysis of the perception of luxury from six countries 113
Relazioni tra brand e punto vendita per lo sviluppo di nuovi mercati per le imprese italiane della moda 113
Creative networks in Florence and Paris: empirical results on project networks 113
Are You Like Me? I Will Be Attached To You. Empirical Findings From An International Research About Consumer, Brand And Store Personality Congruence In Luxury Sector 112
An international perspective on luxury brand and country-of-origin effect 111
Luxury brand and country of origin effect: results of an international empirical study 109
Comunicazione integrata nell’abbigliamento: strategie di marca e ruolo del punto vendita nella distribuzione specializzata statunitense 109
QRCode: what contents? A focus on wine industry 109
Branding in the time of virtual reality: Are virtual store brand perceptions real? 107
Fashion luxury brands through online brand associations 105
Comunicazione integrata, marca e distribuzione nelle imprese di abbigliamento 104
Considerazioni finali. Programma di ricerca per il marketing della moda 104
Luxury brand and country of origin effect: results of an international empirical study 102
University Brand Personality: an Exploratory Research about the University of Florence 102
Brand reputation and Customer equity in global environment:a theoretical framework. 101
Modeling Links Between the Decision-Making Process and Luxury Brand Attachment: an International Comparison 101
La marca 101
Pricing Decisions and Local Competition in Grocery Retailing 101
Marketing mix and customer equity of SPA brands: Cross-cultural perspectives 100
The role of local goverment in SMEs technology transfer 99
Il retailing internazionale delle imprese del made in Italy: evidenze dal mercato francese e russo 99
The perception of Made in Italy in the Brazilian market: the result of an exploratory research 99
Exploring the role of digital technologies on patients’ engagement. 97
Made in Italy’ in the Fashion, Furniture and Food Sectors: The Results of an Observational Research Study in France, Russia and the UK 97
Prefazione 97
Creativity and passion between global branding and country of origin roots 96
An intercultural comparison of the perception of luxury among young consumers 96
The Role of Integrated Communication Within Place Marketing: The Province of Florence Case 96
Modeling links between the decision-making process and luxury brand attachment: An international comparison 95
Branding, retailing e Made in: gli esiti di una ricerca empirica sull’internazionalizzazione delle imprese del Made in Italy nei mercati francese e russo 95
Comunicazione integrata e sviluppo strategico nelle imprese dei servizi pubblici locali a carattere industriale 93
A cross-cultural analysis of the perception of luxury 93
L’omnicanalità come intersezione tra canali distributivi e tecnologie digitali: risultati di una revisione concettuale della letteratura 92
Marketing territoriale e network creativi 92
International Retailing of ‘Made in Italy’ Products: the Results of an Observational Research Study in French and UK markets 92
L’approccio di marketing nelle piccole e nelle micro-imprese: gli esiti di una ricerca su un insieme di imprese artigiane della meccanica 90
Internazionalizzazione, Marca e Made in Italy: gli esiti di un’analisi empirica sullo sviluppo delle imprese italiane di abbigliamento 89
The Local Government’s Role in the Internationalization of Italian Small and Medium Enterprises 88
(forthcoming), A Cross-Cultural Exploratory Content Analysis Of The Perception Of Luxury From Six Countries. (Letter of Acceptance sent by the Editor on 12 Febr. 2012) 88
Solving the puzzle of sustainable fashion consumption: The role of consumers’ implicit attitudes and perceived warmth 88
Luxury SMEs Networks 87
Strategie di marca e decisioni distributive nei processi di internazionalizzazione: il quadro teorico di riferimento 86
Congruence between consumer, brand and store personality in luxury sector: the results of an international research 86
L'internazionalizzazione delle imprese del dettaglio 85
La valutazione delle azioni di marketing territoriale della Provincia di Firenze 85
Retail innovation across retail brands and product brands 84
L’adozione della prospettiva e-business nei processi di approvvigionamento della grande impresa 83
The Influence of New Technologies on Shopping Values: an Exploratory Research at a Retail Level 83
La strategia di segmentazione della domanda ed il posizionamento competitivo 83
L’innovazione distributiva nelle imprese bancarie: la strategia multicanale ed il ruolo di Internet 82
Measuring customer engagement on social media: towards a more qualitative and comprehensive approach 81
Network creativi ed innovazione nelle aree metropolitane di Firenze e Parigi. I risultati di un'indagine empirica sui project network. 81
L’evoluzione dei network per il marketing territoriale e l’attrazione degli investimenti 81
Creative networks in Florence and Paris 81
Does personality congruence explain luxury brand attachment? The results of an international research study 81
CSR communication in retail using QR Code 80
Place Marketing and Olympic Events: The case of Torino 2006 winter Olympic Games 80
Strategie e processi di internazionalizzazione delle imprese del made in Italy nel mercato francese e nel mercato russo 80
Interactions between Country Of Origin (CoO) and brand on consumer behaviour: An international research investigation on luxury brands in 7 Countries 79
Innovazione tecnologica e catena del valore multimediale: alcune evidenze empiriche sulla convergenza intersettoriale 78
Retail Innovation Across Retail Brands And Product Brands 78
Prefazione. Strategie di internazionalizzazione e grande distribuzione nel settore dell'abbigliamento : focus sulla realtà fiorentina. 76
How Does the Use of Shockvertising Trigger Moral Emotions? A Focus on the Plastic Issue 74
Network creativi, network innovativi e territorio 73
Il mercato francese ed il mercato russo dei beni ad alto valore simbolico 73
Network creativi nei territori di Firenze e Parigi. I risultati di un’indagine empirica sui project network. 72
Growth Factors of Made In Italy Smes: The Results Of A Multiple Case Analysis 72
Decisioni di pricing e dinamiche competitive locali nel grocery retailing 71
Totale 13.348
Categoria #
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Totale 32.188


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020626 0 0 0 0 0 0 163 131 106 76 114 36
2020/20211.206 92 72 77 128 57 134 48 109 128 161 121 79
2021/2022936 27 100 69 37 64 32 33 49 68 36 177 244
2022/20232.085 198 168 78 161 190 348 197 142 334 41 106 122
2023/20241.462 91 118 218 122 152 118 93 201 63 87 97 102
2024/20255.069 212 532 483 836 1.874 1.029 103 0 0 0 0 0
Totale 14.119